اخبار استانها

رشد ۸۵ درصدی ایجاد زیرساخت‌ها در فرودگاه خرم آباد

رشد ۸۵ درصدی ایجاد زیرساخت‌ها در فرودگاه خرم آباد

به گزارش recive لرستان، دکتر بهرام ستاری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، در بازدید از زیرساختهای فرودگاه خرم آباد، گفت: زیرساخت‌های فرودگاه شهدای خرم آباد در بحث امنیتی و پدافند غیر عامل رشد ۸۵ درصدی و قابل قبولی داشته است که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد:  از ضروریات زیرساخت‌ها  اعم از آب، برق، گاز ،تلفن و غیره در قالب ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان در زیرساخت های فرودگاه خرم آباد رخ داده که یک کار بسیار عظیمی است.

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بیان کرد: پدافند غیرعامل به عنوان ضروری ترین نیاز جامعه امروزی است که باید بتوانیم از زیرساخت‌ها شناخت کاملی داشته باشیم.

دکتر ستاری اظهار کرد: در دهه فجر امسال ۲۰ پروژه بهسازی در فرودگاه خرم آباد به بهره برداری رسیده که ضروری ترین مسیر ارتباطی و فرصت بسیار کم در بحث پروازهای هوایی است که باید تلاش های بسیاری در این راستا صورت بگیرد و زیرساخت های خوب هم می تواند ارتباط های خوبی با استان های همجوار ایجاد کند.

 وی یادآور شد: عملکرد مسئولین فرودگاه خرم آباد با کارهای بسیار خوبی که در زیرساخت انجام شده به یادگار خواهد ماند  و شاهد توسعه بیشتر آن باشیم.

وی تاکید کرد: همه زیرساخت‌های امنیتی استان باید مورد بازدید قرار بگیرند تا در صورت نواقص موارد رفع گردد.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا