اخبار استانها

رشد ۷۷ درصدی سرمایه گذاری در بخش صنعت استان سمنان

رشد ۷۷ درصدی سرمایه گذاری در بخش صنعت استان سمنان

 به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان ، فرامرز محبوبی با اعلام این خبر گفت: در یازده ماه گذشته ، ۲۳۲ فقره پروانه بهره برداری صنعتی در استان صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته ، ۲۳ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: در این مدت، واحدهای صنعتی استان با سرمایه‌گذاری ۳۱ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال پروانه بهره‌برداری دریافت کرده و مشغول به فعالیت شده‌اند که زمینه اشتغال بیش از ۴۱۰۰ نفر را در استان فراهم آورده‌اند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون در بخش صدور پروانه‌های بهره‌برداری حوزه صنعت که در واقع می‌توان آن را همان سرمایه‌گذاری‌های تحقق یافته دانست، شاهد رشد قابل توجهی بوده‌ایم؛ به‌ طوری که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته از نظر سرمایه گذاری ۷۷ درصد و از نظر اشتغال ۲۴ درصد افزایش داشته است.

فرامرز محبوبی با بیان اینکه در این مدت ۲۴۶۲ مجوز صنعتی در استان صادر شده است، گفت: ۲۳۲ واحد صنعتی در استان پروانه بهره‌برداری و ۲۲۳۰ واحد نیز جواز تأسیس دریافت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کرده‌اند، سرمایه‌گذاری بالغ‌ بر ۲۵۰ هزار میلیارد ریال با اشتغال حدود ۴۳ هزار نفر پیش‌بینی شده است.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا