یزد

رسانه‌های رسمی استان یزد تاثیرگذاری خود را از دست داده اند

رسانه‌های رسمی استان یزد تاثیرگذاری خود را از دست داده اند

به گزارش خبرگزاری recive از یزد، احسان عابدی، در جمع اهالی رسانه با اشاره به تشکیل قرارگاه رسانه‌ای برای احصاء مشکلات و تحقق مطالبات رسانه‌ها اظهار کرد: رسانه‌ها در بسیاری از استان‌ها به بازوی مشورتی مدیران تبدیل شده‌اند و این مهم باید در استان یزد نیز محقق شود.

وی ادامه داد: خانه مطبوعات از نهادهای وابسته به وزارت ارشاد است و مطالبات رسانه‌ها باید از این طریق پیگیری شود ضمن اینکه از حضور سایر تشکل‌ها نظیر انجمن صنفی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، بسیج رسانه و سایر نهادهای مرتبط با خبرنگاران نیز استقبال می‌کنیم.

عابدی عنوان کرد: البته معتقدیم مدیران استان نیز باید توجیه شوند تا در کنار صدا و سیما به عنوان رسانه ملی، سایر رسانه‌ها را نیز در جریان امور خود قرار دهند و شفافیت لازم را با رسانه‌های رسمی نیز داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به وجود تعداد زیادی سرپرستی روزنامه، هفته نامه و سایت محلی بیان کرد: این موارد نیازمند بازنگری و بازرسی است و به زودی در این راستا پایش های لازم انجام خواهد شد.

عابدی درباره حواشی کنسرت اردکان نیز توضیح داد: در این زمینه نا هماهنگی‌هایی به وجود آمده بود اما به طور قطع با برنامه ریزی های انجام شده، دیگر شاهد بروز چنین اتفاقاتی در استان یزد نخواهیم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به وضعیت تالار مرکزی یزد به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های فرهنگی و هنری استان اظهار داشت: برای تکمیل این پروژه به ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که ۴۰ میلیارد آن در سفر رئیس جمهور در آذرماه ۱۴۰۰ به یزد مصوب شد که ۶۰ درصد این رقم مصوب، تحقق یافته و تا پایان سال ۱۴۰۱ مورد بهره برداری اصحاب فرهنگ و هنر استان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: مجتمع فرهنگی هنری بافق و مجتمع امام علی نیز در دست تکمیل است و در ماه‌های آینده مورد بهره برداری اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان قرار خواهد گرفت و مجتمع فرهنگی مروست نیز ۵ میلیارد از اعتبار مورد نیاز را دریافت کرده و به دنبال تأمین منابع دولتی برای تکمیل این پروژه هستیم.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا