اخبار ورزشی

رای پرونده گل‌گهر عوض نمی‌شود

رای پرونده گل‌گهر عوض نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری recive؛ با اعلام رسمی حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال؛ رای پرونده باشگاه گل‌گهر در استیناف تایید شده و این حکم نهایی است.
حسن کامرانی‌فر درباره ورود کمیته اخلاق فیفا به برخی مسائل مرتبط با تیم ملی ایران که امکان دارد حضور این تیم در جام جهانی را به خطر بیاندازد گفت: از همه اصحاب رسانه می‌خواهم که از این پس به موضوعاتی که نیاز نیست، نپردازیم چرا که از حالا به بعد موفقیت فوتبال‌مان در جام جهانی تثبیت شده باشد. خواهشم این است که اگر مطلبی هم مطرح می‌شود، کم‌تر مطرح کنیم و جلوی آسیب زدن به تیم ملی را بگیریم. اگر در تیم‌های ملی پیروز شدیم، به خاطر عملکرد بازیکنان و مربیان بوده است. ممکن است در آینده بخش‌هایی خارج از کشور به فوتبال ورود کنند و تقاضا دارم که کمک کنیم تیم ملی و فدراسیون فوتبال موفقیت‌ها را به دست بیاورند.
وی درباره اظهارات احسان اصولی درباره این که با هر گونه شائبه دخالت در آرای کمیته انضباطی برخورد می‌کنند گفت: من مطمئنم منظور از صحبت‌های اصولی این است که اگر افرادی این شائبه را در جامعه ایجاد کرده‌اند که در رای بازیکن گل‌گهر اعمال نفوذ شده است، با آن برخورد می شود و این حتما در ارکان قضایی فدراسیون فوتبال نفوذی صورت نگرفته است. رای گ‌های صادر شده در این مدت قابل اجرا بوده و مطمئن هستم نظر آقای اصولی بر این بوده که اگر افرادی شائبه نفوذ را ایجاد کردند، جلوی آن‌ها گرفته می‌شود. این از اتفاقات این هیات رییسه خواهد بود. این اجازه را نمی‌دهیم که عده‌ای جایگاهی برای خود ایجاد کنند که می توانند اعمال نفوذ کنند. این موضوعی است که نظر جامعه فوتبال است. هر کس که این ادعا را دارد که نفوذ کرده، جلوی او را می گیریم و از فوتبال جمع می‌کنیم. به عقیده من هم این فایل صوتی برای فوتبال خوب نبود. اجازه دهید من راحت باشم و شفاف حرف بزنم. هیچ جایی برای این افراد در فوتبال وجود ندارد.
کامرانی‌فر درباره واکنش عزیزی خادم در طول برگزاری جلسه برکناری وی گفت: ایشان صحبت‌های خود را در کمال احترام و انجام دادند. خودشان هم جلسه را ترک کردند و رای گیری تمام شد. ایشان کمک کردند جلسه در آرامش انجام شود.
وی درباره وضعیت شهره موسوی برای جانشینی عزیزی خادم گفت: طبق اساسنامه نواب اول تا سوم می توانند سرپرست فدراسیون فوتبال شوند اما خانم موسوی در نبود نواب اول و دوم این سمت را نپذیرفتند.
دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال گفت: یکی از کشورها دعوت کرده بود که ایران در تورنمنت بعد از فیفا دی شرکت کند. ما بررسی کردیم و دیدیم اسپانسر آن بازی‌ها مورد تایید ما نیست. اجازه دادیم که بعد از انجام قرعه کشی، سرمربی تیم ملی تصمیم‌گیری کند.
او درباره این‌که آیا این دعوت نامه از سوی بلژیک نبوده است؟ گفت: نه، یک کشور آسیایی میزبان بود اما از دو تیم اروپایی و آفریقایی هم دعوت کرده بودند. کنگره فیفا در قطر فرصت مناسبی است که برای برگزاری بازی‌های ملی رایزنی کنیم. ما دو فیفا دی داریم که در یکی، می توانیم سه بازی و در یکی هم می توانیم دو بازی برگزار کنیم. فدراسیون تلاش می کند.
کامرانی‌فر درباره هزینه‌های هزینه سفر مستقیم به کره جنوبی، ۱۰ میلیارد تومان برآورد شده است. فکر می کنم اعزام به دو بازی بیش از این ها هزینه داشته باشد. ما نامه نگاری هم کردیم و اگر مورد موافقت عزیزان هیات رییسه باشد، تلاش داریم بازی آخرمان را در استان‌ها برگزار کنیم. اعضای هیات رئیسه باید مصوب کنند. استان ها هم باید شرایط برگزاری و پرواز بین المللی داشته باشند. چند استان داریم که می‌توانند میزبان باشند.
او درباره تمدید خودکار قرارداد اسکوچیچ با توجه به صعود به جام جهانی گفت: تنها موضوعی که می‌توانم بگویم این است که مصوبه اعضای هیات ربیسه هم نسبت به اتفاقات آینده نیاز است. باید براساس مصوبه صحبت کنیم.
بیشتر بخوانید:
خلعتبری مسن‌ترین گلزن تاریخ فولاد شد
پرسپولیس دل از استقلال نمی‌کَند!
بازیکن جدید پرسپولیس فردا از اروپا می‌آید
253 251

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا