سمنان

راهیابی نمایش “نقطه صفر مرزی” از استان سمنان به جشنواره فجر

راهیابی نمایش “نقطه صفر مرزی” از استان سمنان به جشنواره فجر

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان، نمایش “نقطه صفر مرزی” به کارگردانی محمدرضا عبادیانی که از شاهرود در جشنواره استان سمنان برتر شده و به جشنواره منطقه ای فجر در مازندران راه یافته بود که در پایان این جشنواره در ردیف نمایش های برگزیده این منطقه قرار گرفت.

فرشید فلاح با بیان اینکه بیش از 10 سال است که از استان سمنان نمایشی موفق به راهیابی به جشنواره تئاتر فجر نشده بود، راهیابی این نمایش را به اهالی هنر نمایش این استان و عوامل اجرایی نمایش “نقطه صفر مرزی” تبریک گفت و برای آن در جشنواره فجر آرزوی موفقیت کرد.

جشنواره تئاتر فجر منطقه سه کشور از ۱۸ دی با شرکت ۱۸ گروه نمایشی از استان‌های سمنان، تهران، گلستان، البرز، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، قزوین و گیلان در شهرستان ساری مرکز مازندران به روی صحنه رفت و در نهایت در ۲۱ دی با معرفی گروه های برتر به کار خود خاتمه داد.
پس از ۹ سال وقفه در اجرا و برگزاری جشنواره منطقه ای تئاتر فجر امسال با تصمیم مسوولان ارشد نمایش و تئاتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این جشنواره به صورت حضوری و اجرای زنده در چهار منطقه برگزار شده است.

هیات داوران این جشنواره نمایش “پهلوان قلیچ” به کارگردانی رضا محمدیان و حسین قاسمی از پیشوا، “پیله های خیس” به کارگردانی فائزه نو آبادی از گرگان، “الهه سنگ” به کارگردانی عبدالحکیم مشورتی از خواف و “نقطه صفر مرزی” به کارگردانی محمدرضا عبادیانی از شاهرود را به عنوان نمایش های برگزیده انتخاب کرد.

در بخش بازیگران زن این جشنواره نیز جایزه بازیگر برتر این بخش به زهرا لطفی برای نمایش نقطه صفر مرزی از شاهرود اهدا شده است.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا