سیاسی

راه‌اندازی «فروشگاه‌های بزرگ ویژه پلاسکو حجاب»

راه‌اندازی «فروشگاه‌های بزرگ ویژه پلاسکو حجاب»

سیدمجید امامی رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، ، با اشاره به ضرورت برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب و تکرار نمایشگاه شهر خانواده در پایتخت و سراسر کشور گفت: بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن در مصلی امام خمینی برگزار شد و پس از آن قرار است به صورت دائم، نیمه دائم یا موقت تجربه نمایشگاه شهر خانواده را داشته باشیم و دوباره چنین نمایشگاهی را برگزار کنیم.
وی افزود: اولویت اول مان برای محل نمایشگاه شهر خانواده، «چهلسرا» است؛ به هرحال نمایشگاه شهر خانواده ویژند و عنوانی برای نمایشگاه پوشاک در تهران و شهرهای بزرگ شده است و نباید تعطیل شود، مگر اینکه فروشگاه‌های بزرگ پوشاک در آن شهرها دایر شود.
رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: تلاش مان این است به بهانه‌های مختلف همچون عید فطر، عید قربان، آغاز مدارس بتوانیم نمایشگاه عرضه مستقیم کالای حجاب را داشته باشیم؛ به هرحال این کار پیچیده ای است و هزینه‌های خاص خود را برای کارگروه، طراحان و تولیدکنندگان به همراه دارد که اگر بتوانیم این هزینه‌ها را سرشکن و مدیریت کنیم، همواره شاهد نمایشگاه شهر خانواده در روزها و مناسبت‌های مختلف سال خواهیم بود.
وی ادامه داد: البته در میان مدت تلاش خواهیم کرد تا فروشگاه‌های بزرگ ویژه پلاسکو حجاب دایر شوند؛ این اصطلاح پلاسکوی حجاب برای این است که مردم احساس کنند واقعاً جایی ویژه حجاب در طبقات مختلف پاساژهای خرید شهر است.
امامی گفت: ما باید بتوانیم حداقل یک طبقه از یک پاساژ را ویژه برندهای حجاب اختصاص دهیم. البته این اتفاق در قم رخ داده است. ۶۰ واحد از یک پاساژ در فاز اول عملیاتی شده و کارهایش در حال انجام است که البته این امر به ایام نوروز نرسید. قصد داریم مشابه این اتفاق را در تهران انجام دهیم.

بیشتر بخوانید:

جمع‌آوری امضا علیه «بی‌حجابان و عریانی» در حاشیه نماز عید فطر + عکس‌ها

گزارش «فارس» / مانتو دکمه‌دار و آستین‌بلند، بازار را به مانتو یک‌وجبی و پیراهنی باخته‌اند + عکس‌ها

خطیب جمعه خرم‌آباد: مگر می‌شود بخش‌هایی از لباس نو، «پاره» باشد؟! / «نارضایتی اقتصادی» برخی به شکل «بی‌حجابی» ظاهر شده

برگزاری جشنواره عروسک‌سازی با هدف «ترویج فرهنگ حجاب»

۲۱۲۲۰

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا