اخبار ورزشی

رامین از پرسپولیس خداحافظی کرد؟/عکس

رامین از پرسپولیس خداحافظی کرد؟/عکس

به گزارش خبرگزاری recive؛ در چند روز اخیر حواشی بسیاری در خصوص مصاحبه رامین رضاییان و قرارداد او با پرسپولیس به وجود آمده است. از طرفی گفته می‌شود کادر فنی پرسپولیس برای فصل آینده تمایلی به حضور رضاییان ندارد و قرارداد او تمدید نخواهد شد.
مدافع راست پرسپولیس پس از این حواشی با انتشار یک پست اینستاگرامی که بوی خداحافظی از جمع سرخ‌ها را می‌داد به ماجراهای اخیر واکنش نشان داد:
«گذشتن از خیلی چیزها و آمدن دوباره من به پرسپولیس فقط فقط بخاطر شما هواداران بزرگ بود و از روزی که امدم تا اخرین روز بدون حاشیه ای در خدمت تیم با جان و دل برای این تیم جنگیدم و تلاش کردم. بخاطر اینکه آخر فصل بود و خیلی دروغ ها در مورد قراردادم شنیدم و بعد مدت ها دوست داشتم به برنامه تلویزیون زنده بروم و صادقانه در مورد قراردادم،تیم ملی و باشگاه پرسپولیس شفاف با شما عزیزان صحبت کنم. آیا با صداقت و احترام در آخر فصل حرف زدن اسمش حاشیس..!؟ نمیدانم در آینده چه اتفاقی رخ میدهد ولی از تمام همبازیان عزیزم و کادر فنی محترم تشکر فراوان دارم در کل حرف های نگفته بسیاری وجود دارد ولی به احترام شما هوادارن دیگر حرفی نمیزنم و مثل همیشه سکوت میکنم، صداقت هدیه بسیار ارزشمندی است و آنکه حقایق را میگوید نادان نیست دلش میسوزد. پرسپولیس خانه ابدی من است،هواداران بزرگ پرسپولیس همیشه و تا ابد تو قلب منید.»

بیشتر بخوانید:
ترکیب کهکشانی پرسپولیس برای فصل جدید
تیم منتخب فصل در تسخیر استقلالی‌ها
گل‌محمدی و خریدهای عجیب و بی‌فایده/عکس
258 258

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا