اخبار ورزشی

رادوشویچ خطاب به پرسپولیس: قرارداد جدید ببندیم!

رادوشویچ خطاب به پرسپولیس: قرارداد جدید ببندیم!

در حالی که شاید بسیاری جدایی رادو و شکایت او را باور نداشتند، سرانجام شب گذشته وی با ارسال نامه سوم به فیفا و طرح شکایت 930 هزار یورویی، به دوره حضورش در پرسپولیس خاتمه داد. آن هم در شرایطی که پیش‌تر چند باری برای فسخ قرارداد اقدام کرده بود اما هرگز تهدیدهایش عملی نشده بود.

پس از انتشار خبر بود که واکنش‌ها نسبت به آن میان هواداران پرسپولیس بالا گرفت و آنها اعتقاد داشتند که این اقدام رادو «غیرمنصفانه» بوده و حتی این نقد را در صفحه اینستاگرامی گلر کروات قرمزها نیز ابراز کردند

بوژیدار اعتقاد دیگری دارد و می‌گوید که به اندازه کافی صبر کرده بود اما مدیران باشگاه هیچ کاری برای حل مشکلات او نداشتند و حتی پس از ترک ایران هم کار خاصی نکردند.

گفت‌وگو با رادوشوویچ پس از فسخ قرارداد و شکایت به فیفا را می‌خوانید:

* شکایت 930 هزار یورویی کردی که احتمالا تا دو سال آینده به‌همراه جرایم، از رقم یک میلیون یورو هم عبور کند. یعنی احتمالا به اندازه قرارداد برانکو غرامت خواهی گرفت!
البته برانکو برای یک سال قرارداد این رقم را گرفت اما من برای سه سال اما به هر حال این چیزی نیست که فکر من را مشغول کند.

* سوال من این است که آیا راهی برای توافق با تو وجود دارد؟
هیچ چیز غیرممکنی وجود ندارد اما آنها (پرسپولیس) هیچ تماسی با من نگرفتند، هیچ پیشنهادی ندادند، هیچ اصراری هم نکردند. الان تنها راه این است که من قرارداد جدیدی امضا کنم.

* با پرسپولیس یا تیمی دیگر؟
با پرسپولیس.

* اگر می‌خواستی قرارداد جدید ببندی چرا فسخ کردی؟
منظورم این است که آنها رویکردی جدید داشته باشند و به تعهداتشان در قرارداد جدید عمل کنند. در گذشته هرگز این اتفاق رخ نداد. در صورتی که در پنجره زمستانی این اتفاق رخ دهد، من به فیفا اطلاع می دهم و از شکایتم صرف نظر خواهم کرد.

* جالب شد. پس راه توافق با تو، یک قرارداد جدید است. خیلی‌ها فکر می‌کردند شاید بخواهی از فوتبال خداحافظی کنی.
بی خیال… حتی اگر پرسپولیس هم نخواهد با من قرارداد ببندد، فوتبالم را در اروپا ادامه می‌دهم. من کاملا آماده هستم.

* برخی از هواداران پرسپولیس از تو گلایه دارند. پاسخت چیست؟
کدام هواداران و کدام مردم؟ این بسیار مهم است. اما به هر حال آنها آدرس اشتباهی را برای انتقاد انتخاب کرده‌اند. آدرس درست دفتر کار آقای صدری، عطایی (معاون مالی) و درویش است. آنها هیچ تلاشی برای حل مشکل نکردند، من هفته‌ها در کرواسی منتظر بودم، باید چه می‌کردم؟

* نه، آنها می‌گویند تو که نسبت به تیم تعصب داشتی، ممکن است حالا باعث بسته شدن پنجره یا حذف از آسیا شوی.
پرسپولیس از لیگ قهرمانان اخراج شد؟ چرا؟ آیا طلبکاران مقصر بودند؟ یا به خاطرهمین موارد، عده ای مثل من به همین شکل از ایران رفتند. هیچ چیزی تقصیر من نیست. باید بگویم که آنها (مدیران پرسپولیس) من را به سمت جدایی از پرسپولیس هدایت کردند؛ پاسپورتم را گرفتند، در پرداخت تاخیر داشتند و هر هفته دروغ گفتند…

* ممکن است برای بازی در تیم دیگری به ایران برگردی؟
در این لحظه به بازگشت به ایران فکر نمی‌کنم و از وضعیت فعلی ام در پرسپولیس بسیار ناراحتم. 

* پیشنهادی هم داری؟
من پیشنهاد دارم اما در این لحظه احساس خوبی به فوتبال بازی کردن در ایران ندارم چون اتفاقات بدی با مدیران پرسپولیس برایم رخ داد.

بیشتر بخوانید:

  • حمله پیشکسوت پرسپولیسی به گلر شاکی قرمزها/عکس

  • درخواست سنگین پیکان از پرسپولیس برای رضایتنامه پدیده لیگ

  • صیادمنش، ماشین پول‌ساز استقلال؛ درآمد باورنکردنی آبی‌ها از ستاره جوان

* پس چطور می‌گویی می‌خواهی قرارداد جدید با پرسپولیس ببندی؟
آنها می‌توانند تماس بگیرند و مشکل را برطرف کنند و من شاید برگردم؛ شاید. من در این مدت به ستوه آمده بودم و باید کار را تمام می‌کردم.

* حالا چه خواهی کرد؟
من نمی‌توانم صبر کنم، اگر آنها نخواهند با من قرارداد جدیدی ببندند، در اروپا به فوتبالم ادامه خواهم داد. اما به هر حال منتظر خواهم ماند تا ببینم برای حل مشکل تماس خواهند گرفت یا خیر.

* یادت می‌آید که قرار بود فوتبالت را در پرسپولیس تمام کنی؟
من اطمینان دارم که می‌توانستم فوتبالم را در پرسپولیس تمام کنم اما کادر مدیریتی اجازه نداد. مدیران پرسپولیس می‌گویند یک و نیم سال بعد ما در باشگاه نیستیم و اهمیتی ندارد اگر او شکایت کند. این راه حلِ عبور از مشکلات برای مدیران پرسپولیس است.

* آقای انصاری فرد هم به نظر با تو تماس گرفت.
بله او بارها تماس گرفت و گفت برگرد چون اینطوری آبروی من می‌رود! اما این تعهدی است که داده شده و قراردادی است که بسته شده.

* یعنی به هیچ منوال حاضر به توافق نیستی؟
من قبلا به مدیران باشگاه گفتم حاضرم 100 هزار یورو را ببخشم و در شش ماه پولم را بگیرم. اما پاسخ آنها؟

* پرسپولیس چنین پولی ندارد!
بله، آنها در صورت من نگاه کردند و خندیدند، حالا هم می‌دانم که [این شکایت] جزء حقوق من است. اما من پرسپولیس را دوست دارم و راه حل را هم گفتم.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا