اخبار ورزشی

رادوشویچ بعد بازی الهلال با پرسپولیس خداحافظی می‌کند؟

خبرورزشی –

آخرین مرتبه ای که با بوژیدار رادوشویچ صحبت کردیم بسیار عصبانی و ناراحت بود و حتی مدعی شد تصمیم جدیدی خواهد گرفت.

او که ۳ سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد باور نمی‌کرد باشگاه پول همه بازیکنان قدیمی‌ این تیم را پرداخت کند و فقط او را نادیده بگیرد!

رادو در مصاحبه با خبرورزشی گفت: دیگر نمی‌توانم این شرایط را تحمل کنم و بعد از بازی با الهلال دیگر خداحافظ پرسپولیس! این بار جدی می‌گویم و به خاطر شرایط حساس بازی با الهلال حرفی نمی‌زنم اما بعد از این دیدار در عربستان دیگر خداحافظی می‌کنم و برمی‌گردم کرواسی! این کار بی احترامی‌ به من است. یک بی احترامی‌ بزرگ که هنوز نتوانستم دلیل آن را متوجه شوم. صبر من دیگر تمام شده است و هر چه قدر آرام و ساکت بودم بس است. نمی‌توانم جلوی بی احترامی‌ سکوت کنم. من اینجا آمدم که کار کنم و درآمدی برای همسر، فرزند و خانواده ام داشته باشم. چرا این رفتارها را با من می‌کنند؟ بازی نمی‌کنم حرفی نمی‌زنم چون یک حرفه ای هستم. یاد گرفتم اعتراض نکنم و فقط تمرین کنم اما نمی‌شود که همه پول بگیرند و فقط من نگیرم!

آن روز سعی کردیم رادوشوویچ را آرام کنیم اما با ناراحتی بیشتری خاطرنشان کرد: امسال ششمین سال حضورم است. در این سال‌ها ثابت کردم دنبال چیزی نیستم و پرسپولیس را دوست دارم. هواداران پرسپولیس هم همیشه دیده اند من بدون حاشیه کارم را انجام دادم و خدا را شکر توانستیم در این سال‌ها ۵ بار قهرمان ایران شویم و افتخار می‌کنم من هم عضوی از این تیم بودم. حالا اما بحث بی احترامی‌ است. هر مدیری که می‌آید همین کار را با من انجام می‌دهد ولی دیگر کافی است. می‌بینید که هر مربی یا بازیکنی که به فیفا شکایت می‌کند کل پولش را می‌گیرد و شاید من هم باید همین راه را بروم. هر چقدر هم که صحبت کنم یا فریاد بکشم بی فایده است و…!

حالا به نظر می‌رسد خداحافظی این دروازه بان کروات از پرسپولیس پس از پایان بازی با الهلال منتفی شده باشد.

در حال حاضر دریافتی او هم به سایر بازیکنان رسید و مطالبات فصل گذشته را گرفته است. البته ۱۰ درصد از مطالبات (آپشن قهرمانی) فصل قبل شماره ۴۴ پرسپولیس هنوز باقی مانده است.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا