خوزستان

رئیس هیات ورزشی که دیگر نمی‌خواهد باشد!

رئیس هیات ورزشی که دیگر نمی‌خواهد باشد!

رضا علیجانی اظهار کرد: من دو سال و پنج ماه است که در هیات گلف خوزستان مشغول به فعالیت هستم و خوشبختانه علی‌رغم این‌که اداره‌کل ورزش و جوانان طی سال‌های گذشته بودجه خاصی را به ما تزریق نکرد و حتی دفتری را که برای هیات گلف در نظر گرفته شده بود به ما تحویل نداند و به هیات دیگری دادند اما با همت همکارانم در هیات، باشگاه‌ها، مربیان و ورزشکاران، توانستیم مقام‌های خوبی را برای خوزستان به دست آوریم.

وی افزود: خوزستان در این چند سال به صورت مرتب در رده‌های سنی مختلف مقام کسب کرده است و بیشترین سهم را در مسابقات لیگ برتر داشته‌ایم. ضمن این‌که فدراسیون گلف نیز علی‌رغم این‌که تمایل داشت به ما کمک کند اما از آن‌جا که با مشکل مالی مواجه بود، این امکان برای آن‌ها فراهم نبود اما در زمینه‌هایی چون مسائل آموزشی و برگزاری مسابقات داخلی با ما همکاری لازم را داشتند.

رئیس هیات گلف خوزستان گفت: دوره چهارساله مدیریت من در همین روزها به پایان می‌رسد و من تصمیم دارم دیگر برای مجمع انتخاب رئیس جدید هیات ثبت‌نام نکنم. من فکر می‌کنم اگر افراد جدیدی وارد هیات‌های مختلف شوند این می‌تواند باعث خدمت بیشتری به رشته‌های ورزشی شود. آن‌چه در توانم بود انجام دادم هر چند ممکن است، نواقصی هم بوده باشد. من فکر می‌کنم اگر افراد باتجربه وارد کار شوند می‌توانند کمک کنند. به نظرم در دوران مدیریتم توانستیم از عناوین قهرمانی‌مان دفاع کنیم و همیشه تیم‌های خوزستانی یا اول بوده‌اند یا دوم.

وی در پایان نیز بیان کرد: متاسفانه بسیاری از صنایع مانند گذشته به ورزش کمک نمی‌کنند و به وظایف اجتماعی خود توجهی ندارند و من هم در این چند سال تا جایی که توانستم و توان داشتم به رشته گلف کمک کردم.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا