چهارمحال و بختیاری

رئیس شورای اسلامی شهرکرد: تعریف برنامه مدون برای اداره شهر ضروری است

رئیس شورای اسلامی شهرکرد: تعریف برنامه مدون برای اداره شهر ضروری است

به گزارش خبرگزاری recive استان چهارمحال وبختیاری، محمدرضا بیاتی در مراسم معارفه سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه براساس قانون به موضوع عدم سکونت ایشان در شهرکرد رسیدگی شد، اظهارداشت: با توجه به اینکه با گذشت حدود 5 ماه از خدمت ایشان در شهرکرد، خانواده‌شان در شهر ساکن نشدند دیگر نمی‌توانستیم پاسخگوی مردم و مراجع قانونی باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه کارکنان براساس تخصصشان در جای خود قرار گیرند، خاطرنشان کرد: شهر با مشکلاتی مواجه است و فردی که برای شهرداری کاندیدا می‌شود باید در راستای رفع مشکلات شهر برنامه داشته باشد و نباید فرصت‌ها را از دست بدهد.

بیاتی ادامه داد: جابجایی‌ها در شهرداری نیز باید براساس تخصص و رضایت فرد صورت پذیرد و کارکنان مورد احترام واقع شوند.

وی با اشاره ضرورت تعریف برنامه مدون برای اداره شهر گفت: مردم هم در شهر منتظر تغییر هستند بنابراین شهر باید به صورت علمی و تخصصی اداره شود و هر کدام از کارکنان وظایف خود را در راستای خدمت به مردم به درستی انجام دهد باید مورد تشویق قرار گیرد و نگاه مدیران به مجموعه باید نگاه قانون مدارانه باشد.

فرشاد چراغپور نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه بیان کرد: تمام درآمدهای شهرداری از جیب مردم است بنابراین تکریم مردم و خدمت صادقانه در راستای رفاه حال آن‌ها ضروری است.

وی افزود: ما در شورای شهرکرد به عنوان خادمان و نوکران مردم از کارکنان شهرداری تقاضا داریم تمام تلاششان برای خدمت به مردم به کار گرفته و توسعه و عمران شهر را در اولویت قرار دهند.

چراغپور ادامه داد: کسی که بخواهد به مردم بی‌حرمتی کند، در بین ما جایی ندارد و تمام اعضای شورا با وحدت و همدلی و یک صدا و یک دل برای منافع شهر تلاش می‌کنند و در راستای خدمت به مردم لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد.

مصطفی حیدری رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه وضعیت درآمدی شهرداری خوب نیست باید یک تلاش همگانی صورت پذیرد تا علاوه‌بر رفع مشکلات شهری در راستای ایجاد درآمد هم گام برداشته شود.

وی با بیان اینکه با ایجاد وحدت در مجموعه می‌توان تمامی مشکلات را رفع کرد، افزود: در دولت سیزدهم امید آفرینی انجام شده و حضور استاندار مردمی در استان قطعا به رفع مشکلات استان و شهر کمک خواهد کرد.

حیدری با بیان اینکه تکریم کارکنان شهرداری امری ضروری است، بیان کرد: کارکنان شهرداری دارای جایگاه و شخصیت بالایی هستند و تمام وقت برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند بنابراین تکریم و تشویق آن‌ها ضروری است.

فاطمه بیگی رئیس کمیسیون املاک و اداری شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه گفت: مجموعه شهرداری و شورا باید تلاش کنند تا بتوانند مشکلات شهری را رفع کنند و برای خدمت به شهروندان صادقانه خدمت کنند.

وی افزود: در آستانه نوروز هستیم و مردم منتظر تغییر و تحولات در شهر هستند بنابراین تلاش کنیم تا این مطالبه مردمی به خوبی انجام شود.

داود نجفی رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه بیان کرد: انتخاب شهردار با فراز و نشیب‌هایی روبرو بود و پس از گذشت 5 ماه در راستای اجرای قانون شورای شهر سرپرست جدید را انتخاب کرد.

وی تصریح کرد: امیدوار هستیم سرپرست جدید شهرداری که یکی از کارکنان با تجربه شهرداری است بتواند در راستای رفع مشکلات شهری و خدمت به شهروندان به کمک سایر کارکنان مجموعه گام موثری بردارد.

ماشاءالله ایزدی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بانوان و ایثارگران شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه گفت: مردم برای رفع مشکلاتشان به شورا و شهرداری مراجعه می‌کنند بنابراین رفتار و برخورد ما با ‌آنها می‌تواند موجب رضایت آن‌ها شود.

وی خاطرنشان کرد: اذعان و اعتقاد داریم که شهردار قبلی تلاش‌های بسیاری برای شهر انجام دادند اما به دلیل شرایط عدم سکونتشان ناچار به اجرای قانون بودیم و امروز با حضور سرپرست شهرداری شاهد تحولات عظیم‌تری خواهیم بود.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا