سیاسی

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: ناامید کردن مردم بزرگ ترین خیانت است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: ناامید کردن مردم بزرگ ترین خیانت است

حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در جمع خلبانان هوانیروز ارتش، با تبریک فرارسیدن هفته ارتش، تولد امام حسن مجتبی(ع) و ایام ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان یک فرصت طلایی است که در چشم برهم زدنی تمام می‌شود؛ بنابراین باید از آن به خوبی استفاده کرد. در خطبه شعبانیه رسول مکرم اسلام(ص) به طور کامل گفته شده که چه کسی می‌تواند بهره‌برداری حداکثری از ماه رمضان داشته باشد.
وی با اشاره به جایگاه نیروهای مسلح در آموزه‌های دینی تصریح کرد: در تعبیری، نیروهای مسلح به پناهگاه تشبیه شده‌اند. این تعبیر بسیار والایی است. البته که بالاترین پناهگاه در هر شرایطی آغوش خداوند است اما بعد از آن، از نیروهای مسلح به عنوان پناهگاه یاد شده است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: تعبیر دیگری نیز وجود دارد که می‌فرماید نیروهای مسلح مظهر امنیت هستند. این یعنی انسان وقتی پلیس یا یک نیروی نظامی می‌بینید ناخودآگاه احساس امنیت می‌کند، درست برخلاف عده‌ای که انسان وقتی آنها را می‌بیند احساس ترس و ناامنی می‌کند. در قرآن هم آورده شده که نظامیان مانند یک سد نشکن و نفوذناپذیر هستند. این نشان می‌دهد خداوند چقدر به یک عنصر نظامی احترام قایل است.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسنی ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده‌اند که پناهگاه، امنیت‌آفرین و نفودناپذیر هستند. این مسئله در دفاع مقدس، دفاع از حرم و وطن و بلایای طبیعی و غیرمترقبه بارها به اثبات رسیده و در آینده هم به اثبات خواهد رسید. مردم به چنین نیروهای مسلح مردمی، شجاع، صادق، مقاوم و ولایت‌مداری که بی‌منت خدمت می‌کنند افتخار می‌کنند. ارتش جمهوری اسلامی ایران جزو خادمان صادق بی‌منت است.

بیشتر بخوانید:

انتقاد شدید خطیب جمعه اصفهان از مراسم‌های «افطاری میلیاردی» / کسانی که مقایل روزه خواران نایستند به زودی کیفر گناهان خود را خواهند دید

علی ربیعی: این روزها صداوسیما و برخی روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و کانال‌ها از یک جا خط می‌گیرند

وی تاکید کرد: تقدیم ۴۸ هزار شهید، سند روشن صداقت ارتش در شعار «ارتش فدای ملت» است. برای حفظ جایگاه فعلی، نیازمند توجه به سه نکته اساسی هستیم. اول اینکه توان رزمی را به‌روز نگه داریم و خودمان را با آخرین تکنیک‌ها و تاکتیک‌های رزمی آراسته کنیم. دوم اینکه از نظر توان اطلاعاتی آخرین ترفندهای نفوذ دشمنان را شناسایی کنیم و راه نفوذ آنها را ببندیم. مورد سوم هم در مورد انگیزه‌ها است که در این مبحث ما باید خدمت‌گذار خوبی برای نظامیان باشیم.
نماینده ولی فقیه در ارتش عنوان کرد: متاسفانه عده‌ای هستند که دل جوانان ما را خالی و مردم را نسبت به آینده ناامید می‌کنند. آنها گناه بزرگی مرتکب می‌شوند و بار گناهان خود را سنگین‌تر می‌کنند. این در شرایطی است که اگر کسی انصاف داشته باشد در این کشور برای امیدوار کردن مردم هزار و یک دلیل وجود دارد. روشن نیست چرا عده‌ای فکر می‌کنند اگر دل مردم را خالی کنند به آنها خدمت کرده‌اند؟
وی گفت: ناامید کردن مردم نسبت به دستاوردها و آینده روشن انقلاب خیانتی نابخشودنی در پیشگاه خداوند است. بزرگترین خدمت به این مردم این است که عوامل امیدآفرین در دل این ملت را برای توسعه ارزش‌های اسلامی زیاد کنیم و بزرگترین خیانت در حق مردم این است که آنها را نسبت به آینده ناامید کنیم. جای تاسف است که عده‌ای خودزنی می‌کنند و در صف دشمن بازی می کنند.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسنی خاطرنشان کرد: مطمئنا زمستان سخت معیشت نیز به پایان خواهد رسید و رو سیاهی آن برای کسانی که تصور می‌کردند ایران تسلیم می‌شود باقی خواهد ماند. ملت ایران همیشه پای کار خواهند بود و به امید خدا پیروزی در همه زمینه‌ها در انتظار ملت و میهن است.

۲۱۲۱۵

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا