تهران

رئیس آموزش و پرورش استان تهران: سرویس رفت و آمد فرهنگیان از هفته آینده راه می‌افتد

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، در کمپینی با عنوان مطالبه سرویس برای فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران که در پایتخت خدمت می‌کنند، حدود ۶۰۰ امضاء ثبت شده است.

در همین رابطه سید مجتبی هاشمی رئیس آموزش و پرورش استان تهران به الگوی آموزش ترکیبی مجازی و حضوری در مدارس اشاره و اظهار کرد: از حدود ۴۵ هزار نیروی انسانی شاغل در مدارس شهرستان‌های تهران، نزدیک به ۱۰ هزار نفر در پایتخت مستقر هستند که با هماهنگی مدیران شهرستان‌ها و مناطق برای این قشر سرویس ایاب و ذهاب درنظر گرفته می‌شود.

وی با اشاره به این که در هیچ مدرسه‌ای آموزش کاملا حضوری نداریم، افزود: به مدیران ابلاغ کرده‌ایم بر اساس آمار حضور دانش آموزان، الگوی کلاس حضوری برای مدارس را تبیین کنند، تا براساس آن از هفته آینده سرویس‌ رفت و آمد برای فرهنگیان ساکن شهر تهران برقرار شود، البته در برخی مناطق سرویس راه افتاده است که باید تکمیل شود.

رئیس آموزش و پرورش استان تهران به نظارت از مدارس برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: در هر کلاس و گروه حداکثر ۱۵ نفر در نظر گرفته شده است، همچنین خود اظهاری والدین و دانش آموزان در کنار ارائه خدمات بهداشتی برای سلامت مدرسه انجام می‌شود.

همچنین عبدالرضا فولادوند رئیس آموزش و پرورش شهر تهران، برقراری سرویس رفت و آمد همزمان با افزایش حضور دانش آموزان در مدارس را مطرح و اظهار کرد: سرویس برای فرهنگیان منطقه ۱ پایتخت که در شهرستان‌‌های تهران ساکن هستند برقرار شده است، همچنین بر اساس استقبال دانش آموزان برای آموزش حضوری طبق دستورالعمل‌های بهداشتی، برای تسهیل در رفت و آمد فرهنگیان اقدام می‌کنیم.

انتهای پیام/پ


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا