سمنان

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان با یک جانباز هنرمند

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان با یک جانباز هنرمند

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان، فرشید فلاح سه شنبه شب به اتفاق روسای ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران و آموزش و پرورش شهرستان سمنان در منزل حسین نجابت جانباز هنرمند حضور یافت و از نزدیک با فعالیت ها و آثار هنری این هنرمند خلاق و پرتلاش آشنا شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این دیدار با اشاره به نقاشی های تولیدی این هنرمند که مرتبط با شهدای گرانقدر از جمله سرار دلها حاج قاسم سلیمانی، شهید فخری زاده و … است گفت: این تولیدات نشان دهنده ذوق هنری و تعهد ایشان به هنر ارزشی و انقلابی است.

فلاح در این دیدار پیشنهاد کرد: نمایشگاهی از آثار این هنرمند به مناسبت ایام سالگرد شهادت سردار پرافتخاز اسلام حاج قاسم سلیمانی در سمنان برپا شود که مورد استقبال حسین نجابت و مسوولان ادارات مذکور شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این دیدار همچنین در گفت و گو با همسر این جانباز هنرمند که از نویسندگان حوزه دفاع مقدس است با آثار تالیفی وی آشنا شد و از وی خواست تا در برنامه تولید رمان از سرداران استان سمنان به مناسبت برگزاری دومین کنگره شهیدان استان سمنان نیز طرح خود را ارائه کند.

طیبه جعفری همسر جانباز هنرمند حسین نجابت تاکنون چندین کتاب در حوزه دفاع مقدس با محوریت شهدا تولید و به چاپ رسانده است.

هنرمند جانباز حسین نجابت تاکنون بیش از 300 تابلو نقاشی در موضوعات شهدا و طبیعت تولید و ارائه کرده است و در چندین نمایشگاه ملی، استانی و بین المللی نیز شرکت کرده است.

آثار این هنرمند با استفاده از سبک های رنگ و روغن، پاستیل و آبرنگ تولید و ارائه شده است.

وی از هنرمندانی است که در همایش ها و یادواره های مختلف به صورت زنده اقدام به تولید آثار هنری می کند و همواره از آثار وی استقبال و تمجید می شود.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا