اخبار استانها

دو واحد گردشگری متخلف در قزوین پلمپ شد

دو واحد گردشگری متخلف در قزوین پلمپ شد

به گزارش خبرگزاری recive از قزوین؛ علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین با اعلام این خبر گفت: «به‌دنبال بازدید مستمر بازرسان کمیته نظارت بر تاسیسات گردشگری استان برای بررسی نحوه ارائه خدمات به گردشگران دو واحد پذیرایی بین‌راهی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم صدور کارت بهداشت برای کارکنان، نگهداری فرآورده‌های خام دامی فاقد مجوزهای بهداشتی و تاریخ مصرف گدشته تا اطلاع ثانوی پلمپ و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد».

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین افزود: «از تاریخ ۲۶اسفند تا کنون ۵۹۳بازدید نظارتی توسط بازرسان ستاد اجرایی خدمات استان از تاسیسات گردشگری شامل مجتمع‌های خدماتی – رفاهی بین‌راهی، واحدهای اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و واحدهای پذیرایی بین‌راهی صورت گرفته که منجر به ۱۴تشویق، ۱۷تذکر، یک اخطار کتبی و دو پلمپ شده است».

خزائلی تصریح کرد: «این نظارت‌ها تا پایان تعطیلات نوروز به‌صورت مستمر و با جدیت ادامه دارد و قطعا با موارد تخلف در واحدها، برابر قانون برخورد می‌شود».

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین یادآور شد: «هم‌استانی‌ها و گردشگران عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای گردشگری از طریق تماس با تلفن گویای  ۰۲۸۳۶۸۵۰۲۴و سامانه ملی ۰۹۶۲۹شکایات خود را ثبت کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.»

48 

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا