سمنان

دولت سابق چقدر ملک دولتی در سمنان فروخت؟

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدعلیرضا میری، مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقه‌ای سمنان صبح امروز در نشستی در برق منطقه‌ای سمنان اظهار کرد: با تلاش همکاران این دفتر، مراحل مربوط به ورود و ثبت اطلاعات پرونده‌های املاک و اموال منقول این شرکت در سامانه سادا با همکاری و مساعدت‌های نماینده سازمان امور اقتصادی و دارایی استان سمنان به انجام رسیده است.

وی افزود: در این راستا، تمام املاک و اموال غیرمنقول دارای اسناد دفترچه‌ای این شرکت، پس از طی مراحل قانونی و ثبتی به اسناد مالکیت تک‌برگی تبدیل شده است.

مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقه‌ای سمنان گفت: ثبت و ورود اطلاعات املاک دستگاه‌های اجرایی در سامانه سادا (سامانه اموال دستگاه‌های اجرایی) برای شرکت برق منطقه‌ای سمنان به ۹۷ درصد رسید.

خلیلی‌خواه،‌ مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان می‌گوید: در سال ۱۳۹۹، تعداد ۶۵ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در کارگروه استانی شناسایی و برای طی مراحل آتی و کسب مجوز اقدامات لازم انجام شد.

او ادامه داد: با توجه به شرایطی که بر بازار حاکم بود، ۲۳ مورد به فروش رسید و از بابت فروش این املاک، ۱۲ میلیارد تومان اعتبار به استان و اعتبارات استان و بدنه دستگاه‌های اجرایی تزریق شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا