اخبار ورزشی

دلگرمی جالب خبرنگار کره‌ای به بازیکنان؛ به ایران باختید هم مشکلی پیش نمی‌آید

خبرورزشی –

خبرنگار کره‌ای به نام «لی جائه هو» در گزارشی برای سایت ورزشی «hankooki» به روحیه به بازیکنان تیم ملی کره جنوبی پرداخت و نوشت که اگر مقابل ایران باز هم بازنده شدند باز هم مشکلی وجود نخواد داشت.

این خبرنگار نوشت: بازی مقابل ایران همیشه سخت و دشوار است به شکلی که یادم نمی‌آید آخرین بار کی مقابل این تیم برنده شدیم. ایران همیشه مقابل کره نمایشی عالی از خودش به جا گذاشته و توانسته آمار ۱۳ برد ، ۹ باخت و ۹ تساوی را به ثبت برساند. در ۱۰ سال اخیر کره تنها یک بار موفق به پیروزی شده و ۵ بار شکست خورده است. ایرانی‌ها اکنون از ذهنیت قدرتمندی برخوردار هستند ولی نبود تماشاگر در ورزشگاه آزادی که آن را جهنم و قبر تیم‌های حریف می‌خوانند می‌تواند برای ما یک امتیاز باشد.

او ادامه داد: هدف بازیکنان تیم ملی کره جنوبی این است که با خونسردی و آرامش به تساوی فکر کنند. هیچ کس از شما( بازیکنان کره) انتظار ندارد، ۱۰ بازی مقدماتی جام جهانی را بدون شکست به پایان برسانید و اگر این بازی را باختید هم اصلا مشکلی وجود ندارد و نباید آن را یک بحران تلقی کرد. البته اگر این شکست با یک نمایش ضعیف یا یک نتیجه تحقیرآمیز به پایان نرسد. شما بهترین نمایشتان را به اجرا بگذارید و اصلا هراس و نگرانی از باخت نداشته باشید زیرا ایران تیمی بسیار قدرتمند است.اگر با تساوی به خانه بازگشتید قطعا با تشویق ما همراه خواهید شد.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا