اقتصادی

دلار بالا خواهد رفت؟

دلار بالا خواهد رفت؟

با توجه به اینکه سرمایه‌گذاران این هفته منتظر آمار تورم ایالات متحده هستند، یورو آخرین بار ۱.۱۴ دلار بود که برابر با بالاترین قیمت اواسط ژانویه است و ین ۱۱۵.۱۶ در هر دلار و استرلینگ ۱.۳۵ دلار بود که هر دو در میانه محدوده اخیر خود قرار داشتند.

این باعث شد که شاخص دلار در ۹۵.۴۶ قرار گیرد که در اواخر هفته گذشته توسط آمارهای تاثیرگذار مشاغل ایالات‌متحده تقویت شد و می تواند در کوتاه‌مدت سود بیشتری داشته باشد.

جو کاپورسو، رئیس اقتصاد بین‌الملل در بانک مشترک المنافع استرالیا گفت: اگر بازارهای نرخ بهره احتمال افزایش ۵۰ واحدی در ماه مارس را افزایش دهند، در کوتاه مدت افزایش دلار را خواهیم داشت اما چرخش جنگ‌طلبانه هفته گذشته کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا نشان می‌دهد که هر افزایشی در دلار آمریکا محدود خواهد شد.  

امکان افزایش دلار هست؟

بازدهی دو ساله ایالات‌متحده بالاتر رود و در صبح امروز(دوشنبه) در حدود ۱.۳۲ درصد بالاترین سطح دو ساله خود را حفظ کردند. دلار استرالیا در پایین‌ترین سطح ۰.۷۰ دلار قرار گرفت. استرالیا همچنین در برابر سایر ارزها ضعیف است و به پایین‌ترین سطح خود از سپتامبر در برابر یورو رسید.

این هفته همچنین سخنرانی‌های سیاست‌گذاران در فدرال رزرو و بانک‌های مرکزی بریتانیا، اروپا، استرالیا و کانادا برگزار می‌شود.

۲۲۳۲۲۷

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا