همدان

دشمن‌شناسی و بصیرت کارویژه بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا عصر امروز در همایش بزرگ اقتدار بسیج با حضور صدها نفر از بسیجیان در مصلی نماز جمعه افزود: بسیجیان همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب برای خدمت‌رسانی به مردم در صحنه بوده‌اند و از هیچ کوششی دریغ نکرده و نمی‌کنند.

امام جمعه نهاوند بسیج را خدمتگزار کشور و مردم عنوان کرد و افزود: بسیج در طول این سال‌ها برکات زیادی داشته و همیشه خار چشم دشمنان بوده است.

وی افزود: فعالیت‌های هدفمند و شرکت در سازندگی که مورد تاکید رهبر انقلاب هستند از عمده‌ترین کارهایی است که توسط بسیج برای خدمت به محرومان جامعه صورت می‌گیرد.

مغیثی‌نیا با بیان اینکه بسیج در صحنه‌های مختلف حضور پررنگی دارد گفت: فعالیت‌‌‌های فرهنگی بسیج در مقابله با شبیخون فرهنگی نظام سلطه در سال‌های اخیر گسترده و به اوج خود رسیده است.

وی با بیان اینکه بسیج پاره تن مردم است، اضافه کرد: بسیج تفکر ایثار و ازخودگذشتگی است که نمونه آن را مردم در رفتار شهید سلیمانی‌ و سایر شهدا مانند شهید فهمیده‌ مشاهده کرده‌اند.

وی بیان کرد: بسیجیان دارای ویژگی‌های زیادی هستند و با داشتن بصیرت و دشمن‌شناسی در عرصه‌های مهم، اثرگذار بوده و خواهند بود.

فرمانده سپاه نهاوند نیز گفت: دوراندیشی امام راحل در تشکیل بسیج برکات زیادی را برای انقلاب بوجود آورد و باعث شد این نهاد مردمی در همه عرصه‌های حساس نقش‌آفرینی کند.

علی مختاری افزود: بسیج امروز به نیرویی توانمند با نیروی انسانی انقلابی و جهادی برای خدمت به کشور تبدیل شده و در بخش‌های مختلف حضوری پرافتخار دارد.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب  در بیانیه گام دوم انقلاب نقش بسیج را با اهمیت تلقی کردند که تربیت نیروی جوان و انقلابی و پای کار را از عمده‌ترین  وظایف آن برشمردند.

انتهای پیام/۳۱۴۰



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا