قزوین

دستگیری سرشبکه‌های هزار میلیاردی شرکت هرمی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت سرشبکه‌های یک شرکت هرمی در قالب شرکت سرمایه‌گذاری خارجی در شهر آبیک، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان این‌که مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با انجام اقدامات فنی مخفی‌گاه و محل فعالیت متهمان را در شهر آبیک شناسایی کردند، افزود: اکیپی از  مأموران با مراجعه به محل مورد نظر و اطمینان از صحت خبر، پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد مخفی‌گاه متهمان شده و در عملیاتی غافلگیرانه 4 نفر از سر شاخه‌های اصلی این شرکت هرمی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اعتراف متهم به فعالیت گسترده در زمینهٔ جذب سرمایه‌گذاری کاذب در این شرکت هرمی خارجی، اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته، بیش از 22 نفر از مالباختگان این پرونده که حدود هزار میلیارد ریال تا این لحظه در شرکت هرمی سرمایه‌گذاری کرده بودند، شناسایی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به مشخص شدن تعداد زیرمجموعه و جایگاه هر کدام از افراد در هرم، تصریح کرد: پس از تکمیل تحقیقات، متهمان به دادسرا اعزام شده و با قرار مناسب برای انجام اقدامات تکمیلی به پلیس آگاهی استان قزوین منتقل شدند.

ابراهیمی در پایان با بیان این‌که اغلب افرادی که طعمه این باندهای کلاهبرداری می‌شوند جوانان جویای کار هستند، بر نظارت بیشتر خانواده‌ها بر رفتار و عملکرد جوانان و نوجوانان تأکید کرد.

انتهای پیام/ر


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا