اجتماعی

دستگیری سارقان زورگیر در جاده شنی

دستگیری سارقان زورگیر در جاده شنی

سرهنگ دوستعلی جلیلیان به تشریح برخی از عملیات‌های فرماندهی انتظامی شهر ری در ۲۴ ساعت گذشته پرداخت و گفت:‌ ماموران پلیس در رصدهای اطلاعاتی از تخلیه کالای قاچاق در محدوده شهر ری توسط خودروهای شوتی، مطلع و برای بررسی موضوع به محل تخلیه کالا مراجعه کردند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که محل تخلیه کالای قاچاق، یک شرکت تولید مصالح ساختمانی است که مالک شرکت این مکان را تبدیل به محل دپوی کالا کرده است و خودروهای شوتی با همکاری مدیرعامل شرکت به این مکان در حال تردد هستند. در همین راستا نیز پس از هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران به نشانی اعلامی اعزام شده و در بازدید از انبار این شرکت مقادیر فراوانی کالای قاچاق فاقد هرگونه اسناد و مدارک، فاکتور و ثبت در سامانه جامعه تجارت کشف و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهر ری ادامه داد: با بررسی‌های پلیسی ۴۳۳طاقه پارچه، ۵۲دستگاه کولر گازی، ۴۲دستگاه ماکروویو، ۴هزار و ۶۰۰ عدد لامپ و ۵ هزار و ۳۱ کیلوگرم نوار پرده کشف و متهم به قاچاق بودن این اموال معترف شد.

جلیلیان با اشاره به اینکه در این پرونده یک نفر دستگیر شد، ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۲۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

سارقان زورگیر جاده شنی شهرک صنعتی شمس آباد دستگیر شدند

وی در ادامه با اشاره به دستگیری سه سارق زورگیر که در جاده شنی شهرک صنعتی شمس آباد گفت: در پی افزایش سرقت از اتباع کشور همسایه به روش زورگیری و با تهدید سلاح سرد توسط سه نفر با یک دستگاه خودروی پژو پارس سفید رنگ در جاده شنی ما بین حسن اباد تا شهرک صنعتی شمس آباد، دستگیری سارقان را تیمی از ماموران کلانتری ۱۷۶ حسن آباد بر عهده گرفتند و گشت‌زنی‌های هدفمند را افزایش دادند.

جلیلیان افزود: روز گذشته تیم عملیاتی کلانتری حسن آباد حین گشت زنی یکی از اتباع کشور همسایه را با حالت پریشان مشاهده که در بررسی انجام شده بیان داشت لحظاتی قبل چهارنفر با یک دستگاه پژو سفید رنگ اقدام به سرقت موتورسیکلت و تلفن همراهش به شیوه زورگیری کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه با کسب مشخصات سارقان بلافاصله طرح مهار در محدوده حسن آباد به اجرا درآمد اضافه کرد: دقایقی از اجرای طرح نگذشته بود که خودروی سارقان با سه سرنشین مشاهده ودر یک عملیات ضربتی و مقتدرانه خودرو متوقف و هر سه سارق دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از سارقان یک دستگاه تلفن‌همراه مسروقه کشف شد اظهارکرد: در مواجه حضوری مال‌باخته سارقان را مورد شناسایی قرار داد و در این خصوص سه مال‌باخته دیگر نیز سارقان را شناسایی کردند. شناسایی آخرین سارق متواری و کشف جرائم احتمالی متهمان و شناسایی دیگر مال باختگان همچنان ادامه دارد.

۲ مرکز دپوی غیرقانونی سوخت شناسایی شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از سه مرکز دپوی غیر قانونی سوخت در محدوده کهریزک خبر داد و گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان گزارش‌هایی مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در دو مرکز دپوی غیر قانونی سوخت در محدوده کهریزک را دریافت کردند.

وی افزود: تیم عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی پس از هماهنگی‌های قضائی از هر دو محل شناسایی شده بازدید که جمعا ۱۵ هزار لیتر سوخت و فرآورده‌های نفتی که به صورت غیر قانونی دپو شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان با اشاره به اینکه در این رابطه دو نفر دستگیر شدند گفت: کارشناسان ارزش تقریبی این کالاها را یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعلام و پس از توقیف سوخت کشف شده، پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

بیشتر بخوانید:

بازداشت زورگیرهای مسلح در جنوب تهران

۲۳۳۲۳۳

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا