سمنان

دستگیری سارقان در میامی

دستگیری سارقان در میامی

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان سرهنگ “حسین عجم” در گفت و گویی با اعلام این خبر گفت: در پی افزایش سرقت سیم و کابل برق در بخش کالپوش شهرستان میامی، چند تیم عملیاتی مامور رسیدگی این پرونده ها شدند.

️عجم به تحقیقات فنی و پلیسی در همین راستا اشاره کرد و افزود: سرانجام رد پای یکی از سارقان محلی در این سرقت ها به دست آمد و مشخص شد با همکاری دوستان خود اقدام به سرقت سیم و کابل برق و فروش آن در یکی از شهرهای شمالی کشور می کنند.

️وی اضافه کرد: سارق یکی از افراد شرور و سابقه‌دار شهرستان بود، در یک صحنه تصادف به همراه ۴ نفر از دوستانش دستگیر و جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شدند. ️فرمانده انتظامی شهرستان میامی با اشاره و تحقیقات فنی و پیچیده پلیس از متهمان، تصریح کرد: در آخر متهمان با مشاهده مدارک و مستندات، به ۳۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان میامی و شاهرود و استان‌های خراسان رضوی و شمالی و گلستان اعتراف کردند.

️سرهنگ عجم از زندانی شدن متهمان به دستور قضایی خبر داد و خاطرنشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و شهروندان ضمن توجه به هشدارهای پلیسی، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا