گلستان

دستگیری سارقان در عملیات تعقیب و گریز پلیس

به گزارش خبرگزاری recive از گرگان، علی‌اکبر بای در گفت و گو با خبرنگاران استان در خصوص جزئیات عملیات دستگیری سارقان به عنف در مینودشت اظهار کرد: بدنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد سرقت به عنف در یکی از روستاهای شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل، شخصی به آنان مراجعه و اعلام کرد که به همراه همسرش و یکی از دوستانش در منزل بوده که ناگهان سرنشینان یک دستگاه پراید با سر و صورت بسته و به زور وارد منزل ویلایی آنها شده و با تهدید سلاح گرم و ایراد ضرب و جرح، تعداد دو دستگاه تلفن همراه را سرقت کردند.

فرمانده انتظامی مینودشت گفت: با توجه به اهمیت موضوع، اقدامات تخصصی پلیس در این راستا آغاز و با سرعت عمل و هوشیاری ماموران یک دستگاه خودرو پراید مشابه مشخصات اعلامی از سوی شاکیان در نزدیکی محل سرقت شناسایی شد.

سرهنگ بای خاطرنشان کرد: متهمان به محض مشاهده خودرو پلیس بدون توجه به اخطار و هشدارهای ماموران با سرعتی بالا و حرکاتی مخاطره آمیز اقدام به فرار کرده و در ادامه نیز با یک قبضه کلت قصد تیراندازی به سمت پلیس داشتند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران به منظور توقیف خودرو با رعایت قانون بکارگیری سلاح، ابتدا چند تیر هوایی و سپس چند تیر به سمت لاستیک خودرو شلیک کرده و موفق به توقیف آن و دستگیری سارقان شدند.

فرمانده انتظامی مینودشت بیان داشت: در این عملیات یکی از سارقان به دلیل اصابت گلوله به پهلویش مجروح که به بیمارستان منتقل شد و تلاش پزشکان برای مداوای وی ادامه دارد.

بای با اشاره به کشف اموال مسروقه از جمله دو دستگاه تلفن همراه، سلاح سرد،یک قبضه کلت پلاستیکی، مقداری موادمخدر، قطعات خودرو سرقتی و ادوات سرقت کابل برق از خودرو متهمان، تاکید کرد: متهمان دارای سوابق متعدد از جمله سرقت به عنف و حمل مواد افیونی هستند و چند روز قبل نیز به اتهام سرقت اماکن دولتی توسط پلیس دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده بودند.

وی در پایان گفت: یکی از متهمان در بیمارستان بستری بوده و متهم دیگر نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا