کهگیلویه و بویراحمد

دستان پر مهر خیران برای آن ۴ دانش‌آموز/ هدیه‌ای برای بچه‌های محروم‌ترین روستای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، روستای کیمه در بلندی‌های کوه شورم منطقه زیلایی شهرستان مارگون واقع شده است، روستایی که به گفته اهالی از روستاهای محروم زیلایی به شمار می‌رود و حتی از امکانات ابتدایی هم محروم است.

 

روستای کیمه که حتی یک جاده دسترسی مناسب ندارد ۶ خانوار دارد که همگی از طریق دامداری روزگار می‌گذرانند و به همین دلیل محرومیت‌ها را به جان و دل خریدند و در روستا ماندند.

این روستای ۶ خانواری و محروم ۴ دانش‌آموز دارد دانش‌آموزانی که یک چادر مدرسه‌شان شده بود و در سرما و گرما در این چادر درس می‌خواندند اما دستان پر مهر خیران دورترین نقطه زیلایی را فراموش نکرد و ۴ دانش‌آموز قصه ما حالا به جای اینکه در سرما استخوان‌سوز زیلایی درس بخوانند یک سرپناه امن و گرم به نام مدرسه دارند.

 

تقی ستاری که فرهنگی فعال در زمینه کارهای خداپسندانه است توانست از طریق خیر مدرسه‌ساز آقای موسوی و همسر وی خانم دلمرادی یک دستگاه کانکس به ارزش ۲۰ میلیون تومان به بچه‌های محروم‌ترین منطقه کهگیلویه و بویراحمد هدیه کنند.

حالا آن ۴ دانش‌آموز روستای کیمه زیلایی در این روزهایی سرد زمستان به جای آن چادر سرد در یک جای امن و گرم به درس و تحصیلشان ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا