اخبار ورزشی

درویش: نمی‌توانیم نیروی ماورای فوتبال را ببریم!

درویش: نمی‌توانیم نیروی ماورای فوتبال را ببریم!

به گزارش خبرگزاری recive؛ دربی ۹۸ در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال با تساوی یک بر یک به پایان رسید. رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس پس از این بازی اظهار کرد: اگر بناست که فوتبال بازی کنیم، می‌توانیم ببریم اما قرار نیست به نیروهای ماورای فوتبال غلبه کنیم. شما داوری را دیدید. همین الان کارشناسان اگر حداقل دو هند استقلال را اعلام نکردند؟ یا ببینید چند دقیقه تابلو تعویض دست داور چهارم بود. نتیجه فوتبال با همین نتایج رقم می‌خورد.
او با انتقاد از انتخاب سیدعلی به عنوان داور داربی افزود: جا دارد از بازیکنان و کادر فنی تشکر کنم ولی ما فکر می‌کردیم نتیجه فوتبالی رقم می‌خورد. من رسما نامه دادم و با مسئولان فدراسیون صحبت کردم که داوری که شائبه دارد و با تیم حریف مراوده داشته، بهتر است برای این بازی انتخاب نشود. علی‌الظاهر منطق حاکم نیست. خیلی از مسئولان گفتند که توجیه خوبی است و باید مدنظر بگیریم اما انجام نشد.
مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: شما از آقای کامرانی‌فر بپرسید. من از ایشان خواهش کردم و ایشان منطق من را قبول داشت. علی‌الظاهر این‌ها در حد حرف بوده است. به آقای بهاروند هم این موضوعات را گفتم. در نتیجه هم دیدید که در این بازی به اذعان هواداران تیم حریف، نتیجه در داخل زمین رخ نداد و داور دوست داشت یکسری صحنه‌ها را علیه ما بگیرد.
درویش در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کند بیانیه‌های متعدد دو باشگاه روی عملکرد داور تاثیرگذار بوده است؟ گفت: من نمی‌دانم راجع به کدام بیانیه صحبت می‌کنید. آن بیانیه باید روی عملکرد داور تاثیر بگذارد؟ التهاب داور به نظرم به خاطر مسائل دیگر بوده است.
او درباره ناراحتی منجر به اخراج گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس بیان کرد: یک مربی می‌خواهد حاصل زحماتش را در زمین ببیند. وقتی آن زحمات با کم محبتی و بی‌عدالتی از بین برود، تحت تاثیر قرار می‌گیرد. بعد از این بازی اگر کارشناسان نظر آقای گل‌محمدی را تایید کنند چه چیزی به پرسپولیس برمی‌گردد؟
مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا مستنداتی درباره شائبه‌هایی که راجع به سید علی مطرح کرده دارد؟ توضیح داد: نسبت فامیلی نه ولی با هم همکاری دارند. خودشان می‌دانند. چیز مهمی نیست. وقتی بازی حساس است چرا باید او را انتخاب کنند؟ همه اذعان دارند این سوت، سوت عادلانه‌ای نبود.
درویش در پایان گفت: مثل این که دوست داشتند همین مسابقه را سوت بزنند. امیدوارم روزی برسد که نتیجه مسابقه در مستطیل سبز رقم بخورد.
بیشتر بخوانید:

مربی سرشناس دنیا سرمربی ایران شد

پیش بینی جالب پژمان جمشیدی از نتیجه دربی

خشم پوتین از تحریم گسترده ورزشکاران روسی
۲۵۷ ۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا