اخبار ورزشی

دردسر پرتغال و رونالدو در راه جام‌جهانی

دردسر پرتغال و رونالدو در راه جام‌جهانی

به گزارش خبرگزاری recive؛ شرایط برای پرتغال در آستانه مرحله دشوار پلی آف به بدترین شکل ممکن پیش می رود. فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال هر دو مدافع میانی انتخابی خود را برای دیدار پلی آف جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل ترکیه در اختیار نخواهند داشت. روبن دیاس، مدافع میانی و پرتغالی منچسترسیتی چند هفته قبل دچار مصدومیت شدیدی شده و دیدارهای پلی آف پرتغال را از دست داد. 
همچنین در اولین دیدار ژائو کانسلو و رناتو سانچس نیز به دلیل دریافت کارت زرد در مرحله قبل محروم شده و قادر به حضور در ترکیب تیم ملی پرتغال در برابر ترکیه نیستند. نلسون سمدو نیز مصدوم بوده و حالا تست کرونای په‌په نیز مثبت اعلام شده است. بدین ترتیب پرتغال برای چینش خط دفاعی خود با یک بحران واقعی مواجه است. البته اگر پرتغال حتی در دیدار نیمه نهایی مقابل ترکیه نیز پیروز شود، مصاف با برنده دیدار ایتالیا و مقدونیه شمالی در انتظار این تیم در گام پایانی خواهد بود.
در بیانیه رسمی فدراسیون فوتبال پرتغال آمده است: “تست کرونای په‌په مثبت شده و او در روزهای آتی در شرایط قرنطینه قرارخواهد داشت. فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال از تیاگو جالو، مدافع لیل را که در اردوی تیم ملی زیر ۲۱ سال حضور داشت، برای شرکت در اردوی تیم بزرگ سالان دعوت کرده است. تیم ملی اولین جلسه تمرین آماده سازی برای بازی با ترکیه در مرحله پلی آف جام جهانی ۲۰۲۲ را بعد از ظهر امروز در کمپ پرتغال برگزار می کند.”

بیشتر بخوانید:

وقتی علیمنصور با «آقاپسر خوشتیپ» داداشی بود/عکس

پیراهن تیم یا بیلبورد تبلیغاتی؟/عکس

جدال ایران و آرژانتین در سانتیاگوبرنابئو/عکس

254 251

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا