خوزستان

درخواست نماینده دزفول برای تشدید برخورد با سارقان و مالخرها

درخواست نماینده دزفول برای تشدید برخورد با سارقان و مالخرها

آوایی با تاکید بر لزوم تشدید مجازات مال‌خرها افزود: مال‌خر خبیث‌تر از سارق است و می‌داند جنس خریداری کرده، سرقتی است. متأسفانه در هیچ جای دنیا اجناس سرقتی به این راحتی به فروش نمی‌روند.

نماینده مردم دزفول در مجلس با انتقاد از نحوه تدوین قانون مبارزه با سارقان تصریح کرد: اتفاق تلخی که در شیراز رخ داد نیز ناشی از کاستی‌هایی است که در این قانون وجود دارد.

آوایی یادآور شد: همواره در جلسات کمیسیون شورای امنیت ملی و در جلسات و دیدارهای مختلف این نکات را به ارکان امنیتی و قضائی کشور گوشزد کرده‌ام و لازم است هرچه سریع‌تر لایحه تشدید برخورد با مال‌خرها تدوین، ابلاغ و اجرا شود.

وی در ادامه با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در حوزه توزیع برق دزفول گفت: در زمینه مصرف برق و انرژی باید فرهنگ سازی های اساسی صورت بگیرد و لازم است این فرهنگ سازی ها به منظور صرفه‌جویی و مصرف بهینه از ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی در سراسر کشور آغاز شود، همچنین ضرورت دارد به این امر مهم در صدا و سیما و مکان‌های پر تردد و تأثیرگذار همچون مصلی بیش از پیش پرداخته شود.

کشف تجهیزات سرقتی مخابرات و برق

فرماندار ویژه دزفول نیز در این مراسم اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در شورای تأمین و به منظور جلوگیری از سرقت کابل‌ها و سیم‌های برق، گشت‌های شبانه در دزفول فعال شد که این امر نتایج خوبی در پی داشت.

علی فرهمندپور افزود: با همکاری ادارات خودروهای مورد نیاز برای اجرای این طرح در اختیار نیروهای بسیج و انتظامی قرار داده شد.

فرماندار ویژه دزفول عنوان کرد: در نتیجه این طرح و با تلاش نیروهای پلیس آگاهی مخفی گاه مال‌خرها شناسایی و در یک عملیات شبانه که در دو هفته پیش صورت گرفت مقادیر زیادی از تجهیزات سرقتی در حوزه مخابرات و برق کشف و ضبط شدند.

فرهمندپور با بیان اینکه این اقدامات تا حصول نتیجه مطلوب ادامه خواهد داشت، افزود: طرح تعویض کابل‌های مسی به کابل خودنگهدار نیز یک اقدام مؤثر بود که توسط مدیریت توزیع برق دزفول آغاز شده است.

وی با بیان اینکه شیرینی خدمت رسانی همان لبخند رضایت مردم است، گفت: امام‌جمعه و نماینده دزفول در مجلس و مدیرعامل توزیع برق خوزستان در راستای بهره برداری و کلنگ زنی این ۳۶ طرح تلاش‌ها و همکاری‌های زیادی داشتند که جای قدردانی دارد.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا