اخبار ورزشی

درخواست ستاره آرژانتینی از سران پاریسن ژرمن/عکس

درخواست ستاره آرژانتینی از سران پاریسن ژرمن/عکس

رومرو در وقفه دیدارهای ملی ماه مارس برای همراهی با تیم ملی آرژانتین در دیدارهای تشریفاتی نتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به اردوی این تیم دعوت شد.
این بازیکن توانست از این فرصت به خوبی استفاده کرده و توانایی‌هایش را نه تنها به لیونل اسکالونی، بلکه به لیونل مسی و آنخل دی‌ماریا که در این اردو حاضر بودند نیز نشان دهد.
این وینگر با استعداد و آینده‌دار در ماه نوامبر ۱۸ ساله می‌شود و همین حالا توجه بسیاری را به خود جلب کرده است که یکی از آنها لیونل مسی است که تحت تاثیر عملکرد خوب این بازیکن قرار گرفته است.

بسیاری از منابع خبری در ایتالیا مدعی شده‌اند که این بازیکن از دیدن توانایی‌های این وینگر آرژانتینی که تا سال ۲۰۲۳ با باشگاه لاتزیو قرارداد دارد شگفت‌زده شده است.
روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت خبر داده که مسی چنان تحت تاثیر درخشش و کیفیت این بازیکن قرار گرفته که حتی از مدیران پاری سن ژرمن خواسته که شرایط جذب او را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی زیر نظر داشته باشند.
با این حال گفته می‌شود که لاتزیو قصد دارد در ماه نوامبر و به محض این که این بازیکن ۱۸ ساله شد، پیشنهاد تمدید قرارداد پنج ساله را به او ارائه کنند و تصمیمی برای فروش او در این تابستان ندارند.
لاتزیو و مائوریتزیو ساری که هدایت این تیم را برعهده دارند از روند رشد این بازیکن بسیار راضی هستند. این در حالی است که رومرو این فصل تنها چهار بار در رقابت‌های لیگ ایتالیا به میدان رفته و اولین بازی‌اش را در جریان پیروزی ۱-۶ برابر سالرنیتانا در ماه آگوست انجام داد.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس – بیرانوند شاید وقتی دیگر!

از نبرد خونین در مستطیل سبز تا حمله یحیی به استقلالی‌ها!

اعلام زمان جدید برای برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم

254 251

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا