کردستان

درخشش خبرنگار خبرآنلاین در هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر

درخشش خبرنگار خبرآنلاین در هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر

به گزارش خبرگزاری recive از سنندج، اختتامیه هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر کردستان با حضور استاندار، فرمانده سپاه، مدیران کل ادارات، مسئولین روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و خبرنگاران و مدیران رسانه‌های استان در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد.

در این جشنواره و در بخش ویژه یاسین شریعتی از خبرگزاری recive و طاهره جلوخانی از سایت بام ایران به صورت مشترک جایزه دوم را دریافت کردند و دریا ویسی از عدالت‌خبر و نشمین نوشادی از سایت گوران‌نیوز مشترکا سوم شدند و جایزه اول به مهوش رحیمی از سایت آفتاب دل اهدا شد.

براساس آرای هیات داوران، عبدالله رحمانی از ایرنا، عادل پیرویسی از سایت کردتودی و فرید نیکخواه از خبرگزاری کردپرس به ترتیب مقام اول تا سوم بخش یادداشت را به خود اختصاص دادند.

در بخش فیلم نیز طیب الله‌ویسی به عنوان اول دست یافت، بهنام امیری از صداوسیما و سعید کردی از خبرگزاری فارس بصورت مشترک مقام دوم را کسب کردند و میترا محمدی از واحد خبر صداوسیما به جایزه مقام سوم رسید.

در بخش گزارش نیز شیرین مرادی از خبرگزاری فارس صاحب رتبه اول شد، خبات ساعدی از خبرگزاری مهر و زهره نادری‌مقدم از روزنامه جام‌جم بصورت مشترک رتبه دوم را کسب کردند و رزیتا قادری از تسنیم و زینب طلایی از ایرنا هم به مقام سوم دست یافتند، گل‌آرا ظاهری از سایت کردتودی هم شایسته تقدیر در این بخش شناخته شد.

عادل خلیلیان از هفته‌نامه سیروان، فرهاد شیری و حامد نظرویسی هر دو از نشریه به‌هیز و ارشاد خلیل‌اللهی از کردستان ورزشی به ترتیب حائز مقام‌های اول تا سوم بخش ورزش این جشنواره شدند.

در بخش اصلی عکس هم، بختیار صمدی مقام اول کسب کرد، سیدمصلح پیرخضرانیان از ایرنا دوم شد و فرشید اردلان از ایسنا به مقام سوم رسید، ضمن اینکه در بخش ویژ هم به ترتیب فرشید اردلان از ایسنا اول شد، الهام امی از ایمنا به مقام دوم رسید و جایزه سوم نیز به بختیار صمدی از فارس اهدا شد.

هژیر الله‌مرادی از روزنامه روژان، منصور اولی از خبرگزار کردپرس و شیرین مرادی از خبرگزاری فارس مقام‌های اول تا سوم بخش تیتر را به خود اختصاص دادند.

در بخش گفت‌وگو نیز ضمن تقدیر از شیما صادقی از نشریه ئاریز و کویستان عبدالحکیمی از کردپرس، هیوا محمدپور از سایت بارانی‌نیوز مقام سوم را کسب کرد، فاطمه ملایی از خبرگزاری فارس به مقام دوم رسید و ملیحه سیفی از ایکنا حائز رتبه اول شد.

عدالت ناصری از خبرگزاری شبستان مقام اول بخش خبر را کسب کرد، فرانک کیانپور از ایسنا و سروش حبیبی از خبرگزاری کردپرس مشترکا دوم شدند و خبرنگار نشریه هاواری کردستان به مقام سوم دست یافت.

در این مراسم از مهرداد یوسفی مستندساز، مسعود باتمانی تصویربردار، مرتضی یوسفی گزارشگر، روح‌الله زرین خبرنگار و اسدالله محمدزاده عکاس به عنوان بسیجیان نمونه سازمان بسیج رسانه استان تجلیل شد.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا