اخبار ورزشی

دختران و پسران ایران به فینال مسابقات تیمی زیر ۱۲ سال غرب آسیا رسیدند

دختران و پسران ایران به فینال مسابقات تیمی زیر ۱۲ سال غرب آسیا رسیدند

به گزارش خبرگزاری recive؛ در ادامه برگزاری رقابت های تیمی زیر ۱۲ سال غرب آسیا در لبنان ، تیم‌های ملی دختران و پسران‌ کشورمان با تیم‌های عمان و بحرین روبرو شدند.
تیم پسران ایران برای رسیدن به فینال به مصاف بحرین رفت ودر نخستین دیدار بخش انفرادی پسران ، رامتین رافعی با نتیجه ( ۰-۶ و ۰-۶ ) نماینده بحرین را از پیش رو برداشت   و علیرضا مقدسی در دومین دیدار انفرادی با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب هاشم از بحرین شد.
در بخش دو نفره نیز تیم ایران با ترکیب راستین اکبری و رامتین رافعی با نتیجه (۲-۶ و ۲-۶)  حریف خود را شکست دادند تا تیم ملی پسران کشورمان در مجموع با نتیجه ۳ بر صفر حریف خود را از پیش رو بردارد و به فینال مسابقات صعود کند.
در بخش دختران نیز تیم ملی کشورمان به مصاف عمان رفت و در دیدار نخست بخش انفرادی، رومینا رافعی با نتیجه‌(۱-۶ و ۲-۶) حریف خود را شکست داد و در دومین مسابقه انفرادی عسل فرهبد نیا با نتیجه ( ۲-۶ و ۰-۶ ) این دیدار را به‌ سود خود به پایان‌ رساند تا باکسب این نتیجه حضور نمایندگان کشورمان در فینال مسابقات قطعی شود.
این مسابقات که از ۸  فروردین ماه به میزبانی لبنان آغاز شده بود فردا با برگزاری دیدار فینال به پایان می رسد. تیم‌ ملی تنیس پسران در اخرین دیدار خود در این رقابت ها به مصاف یمن می رود و دختران با لبنان دیدار می کنند.
در بخش پسران علیرضا مقدسی ، بردیا مجد آبادی ، رامتین رافعی و راستین اکبری به مربیگری فرهاد صانع و در بخش دختران ، ارغوان امیر خانلو ، رومینا رافعی ، عسل فرحبدنیا به مربیگری هنگامه عزیزی به نمایندگی از کشورمان در این دوره از رقابت ها حضور دارند.
یاد آور می شود: امیر برقعی به عنوان نماینده فدراسیون جهانی و جعفر سهرابی به عنوان سرپرست تیم های اعزامی در این مسابقات حضور دارند.

257 251

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا