سلامت

دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ٢۵ بیمار کرونایی جدید شناسایی کرد

به گزارش ایرنا، نوید دانایی روز پنجشنبه به رسانه ها افزود: ۲۵ بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان پیرامون آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۴٣ هزار و ٩٠۶ مورد مثبت کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شد.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته (از چهاردهم الی پانزدهم مهر ١۴٠٠) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۵ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز کرونا تاکنون به ٩ هزار و ۸۵۷ نفر رسید و ٣۴ هزار و ۴۹ بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به ۸۶۲۲ نفر رسید.

وزارت بهداشت اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۳ بیمار کووید۱۹ در ایران جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۲۲ هزار و ۱۲ نفر رسید.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از دیروز(چهارشنبه)  تا امروز(پنجشنبه) ۱۵مهر ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۱ هزار و ۶۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۷۴۲ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به پنج میلیون و ۶۷۴ هزار و ۸۳ نفر رسید.

تا کنون پنج میلیون ۱۶۹ هزار و ۹۹۹ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستانها ترخیص شد ه اند.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا