کردستان

دانشگاه آزاد به دنبال تحقق منویات رهبری در خصوص مسوولیت محور بودن است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جواد علمایی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کردستان سیاست دانشگاه آزاد را در انتخاب رشته ها بر اساس سند آمایش دانست و اظهارکرد: دانشگاه باید بر اساس آمایش سرزمین و متناسب با نیاز آن شهر و کاربرد رشته تحصیلی در جامعه دانشجو بپذیرد.

وی با اشاره به اینکه سند توسعه پنج ساله دانشگاه طراحی شده است یادآور شد: در کنار احصا چالش‌ها، اطلس آمایش و نقشه راه دانشگاه طراحی شده ضرورت دارد در این مسیر حرکت کند.

وی افزود: اساتید دانشگاه باید پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دکترا را مطابق سند علمی ارزیابی کنند و جهت استفاده کاربردی به جامعه عرضه کنند.

علمایی افزود: امروز حرکت دانشگاه آزاد در بسیاری جهات یک حرکت روبه جلو است، امید است با بهره گیری از سرمایه ارزشمند نیروی انسانی متخصص تحولات خوبی در دانشگاه ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه امروز دانشگاه در برهه حساسی قرار گرفته است تاکید کرد: مسولان دانشگاه باید در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت کند.

به گفته معاون سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، نگرش مقام معظم رهبری به دانشگاه بر مسولیت محور بودن و قوه عاقله کشور است،  در این راستا دانشگاه تلاش کند منویات مقام معظم رهبری را محقق کند.

علمایی دانشگاه آزاد را امت واحده دانست و افزود: تشکیل شبکه متشکل از نیروی توانمند و‌ تاثیرگذار جامعه در دانشگاه های کشور ضروری است.

وی داشتن بصیرت و صبوری را ۲ ویژگی تاثیرگذار در موفقیت مدیریت دانست و گفت: مدیران دانشگاه باید در انجام مسولیت و وظایف خود این ویژگی را در خود ایجاد کند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا