کهگیلویه و بویراحمد

داد مردم روستاهای گودبن و سرپرنعمت‌الهی از بی‌آبی / هیچ مسؤولی جوابگوی مردم نیست +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، روستاهای گودبن و سرپر نعمت‌الهی در 15 کیلومتری از شهر دیشموک واقع است و همچنان مشکل بی آبی این مناطق وجود دارد و این موضوع داد اهالی این روستاها را درآورده است.

اهالی روستاهای گودبن و سرپر نعمت‌الهی چندین ماه است که با مشکلات کم آبی و بی‌آبی دست و پنجه نرم می‌کنند اهالی این روستاها با ابراز گلایه از مسوولان  خواستار رفع این مشکل شدند.

ساکنین روستاهای توابع بخش دیشموک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس عنوان کردند مدت زیادی است که مشکل بی آبی داریم اما با وعده و وعیدهای سر خرمن مسؤولان مشکل بی آبی این روستاها رفع نشد.

این مشکل  طی دو سه ماه گذشته توسط خبرنگاران پیگیری شد اما مشکل کم آبی این روستاها همچنان ادامه دارد و به دلیل بی‌توجهی مسوولان این سریال کم آبی در روستاهای سرپر نعمت‌الهی و گودبن همچنان ادامه دارد.

به گزارش فارس، در ماههای گذشته قرار بر رفع مشکل بی‌آبی این چند روستا در مدت 15 روز  در دستور کار مسوولان قرار گرفت اما هنوز این مشکل رفع نشده و مردم منطقه چشم به راه مسوولان هستند.

این رسانه ضمن تشکر از تلاش مسوولان، انتظار دارد با تلاش بیشتر در اسرع وقت مشکلات مردم را برطرف کنند.

برخی شهروندان با ابراز گلایه شدید عنوان کردند به تمام ادارات جهت رفع مشکل سر زدیم به دفتر امام جمعه ، به بخشداری مراجعه کردیم و آخرین بار به بنیاد علوی جهت رفع مشکل ملتمسانه خواهش کردیم ولی مشکل کم‌آبی ما همچنان پا برجاست.

شهروند دیگری عنوان کرد: به علت کم آبی بسیاری از اهالی روستا به خوزستان مهاجرت کردند.

به گزارش فارس؛ مردم همچنان منتظر رفع مشکل کم‌آبی هستند و انتظار می‌رود  که تمهیدات لازم جهت رفع مشکل کم آبی روستاهای توابع دیشموک به کار گرفته شود.

 

 

 

 

انتهای پیام /82027


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا