خوزستان

خوزستان میزبان جشنواره کشوری «شهیدپژوهشی» است

خوزستان میزبان جشنواره کشوری «شهیدپژوهشی» است

علی ممبینی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خوزستان با اشاره به برگزاری دومین سال برگزاری جشنواره «شهیدپژوهی» در کشور، گفت: با هماهنگی سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور، استان خوزستان برای دومین سال متوالی به عنوان دبیرخانه کشوری برگزاری جشنواره شهیدپژوهی(لاله‌های جاوید ۲) انتخاب شده است.

وی افزود: این جشنواره ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان شاغل در آموزش و پرورش استثنایی کشور به منظور گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت در میان این قشر برگزار می‌شود.

ممبینی ادامه داد: شهدا و توجه به خانواده به عنوان تربیت اسلامی، شهدا و معرفت دینی، انقلابی و سیاسی، شهدا، وقت‌شناسی منظم و جدیت در کار، شهدا و مهارت تقویت انس با قرآن و نماز، شهدا و تعلیم و تربیت و آثار تربیتی خانواده‌های شهدا در جامعه، شش محور این جشنواره هستند. 

وی ادامه داد: فرهنگیان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه از سراسر کشور می‌توانند آثار خود را در قالب مقالات، دلنوشته به یک شهید، قصه‌نویسی و قصه‌گویی، شعر و سرود، فیلم‌نامه، نمایش‌نامه، فیلم کوتاه و مستند، طرح‌های گرافیکی، عکس، خط، پوستر و نقاشی تا اواخر اسفندماه به دبیرخانه جشنواره به نشانی estnkhuz۳۶۰۰@chmail.ir ارسال کنند و یا با شماره ۳۳۳۳۴۴۳۸-۰۶۱ داخلی ۲۸ تماس بگیرند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان خاطرنشان کرد: آثار دریافتی به دبیرخانه پس از داوری و معرفی نفرات برتر در هر رشته اردیبهشت‌ یا خردادماه سال آینده تجلیل خواهند شد.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا