اجتماعی

خط یک و دو مترو فرسوده است و باید به فوریت بازسازی شود

خط یک و دو مترو فرسوده است و باید به فوریت بازسازی شود

مهدی شایسته اصل روز شنبه در این باره افزود: برخی قطعات و همچنین واگن های مترو تهران از زمان بازسازی و تعمیرات اساسی(اورهال) آنها گذشته و باید نسبت به بازسازی واگن ها و بخشی از تجهیزات ثابت از جمله پله برقی ها اقدام شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با تاکید بر افزایش خدمت رسانی به شهروندان گفت: در برخی مواقع شاهد خرابی در پله برقی ها هستیم که این امر بدلیل فرسودگی تجهیزات است.

بودجه مترو تهران مورد بازبینی قرار گرفت

وی با اشاره به لایحه بودجه سال آینده که در صحن شورای شهر تهران تصویب شد گفت: در این لایحه شاهد افزایش ۵۱ درصدی بودجه بودیم که سهم حمل و نقل عمومی از جمله مترو حدود ۳۰ درصد افزایش بود که با نظر اعضای کمیسیون تخصصی حمل و نقل عمران و بودجه شورای شهر این بودجه در حال بازبینی است.

شایسته اصل افزود: از تاکیدات شهردار و اعضای شورای شهر، توسعه و افزایش خدمات به مسافران مترو است که عملا با این بودجه نمی توان اقدامات ویژه ای انجام داد، هم اکنون ناوگان مترو فرسوده و نیازمند اقدامات فوری است.

به گفته وی، توسعه حمل و نقل ریلی مورد تاکید شهردار تهران است و برای اینکه بتوانیم این ناوگان را توسعه و سرعت خدمت رسانی به شهروندان را ارائه دهیم باید بصورت ماهانه بودجه تخصیص یافته به این ناوگان در جهت نوسازی تجهیزات ریلی این ناوگان اختصاص یابد.

ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط و بیش از ۱۴۰ ایستگاه فعال است که روزانه بیش از یک میلیون سفر در این ناوگان انجام می شود.

بیشتر بخوانید:

ماموران شهربان مانع ورود آقایان به واگن مترو خانم‌ها شوند

مترو در محدوده ایستگاه کرج تا هشتگرد جمعه ۱۵ بهمن‌ سرویس‌دهی ندارد

47231

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا