سیاسی

خطیب جمعه کرج: چیزی از امریکا نمانده / «رییس جمهورهای دزد و خائن» آن درگیر بازداشت هستند

خطیب جمعه کرج: چیزی از امریکا نمانده / «رییس جمهورهای دزد و خائن» آن درگیر بازداشت هستند

نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج گفت: آمریکا و دشمنان نمی خواهند ایران استقلال داشته باشد بنابراین به دنبال ایجاد مانع برای کشورمان هستند.
آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی درخطبه های نماز جمعه این هفته کرج با اشاره به مناسبت های ۲۰ فروردین از جمله شهادت شهید آوینی و روز فناوری هسته ای افزود: در روز ۲۰ فروردین، ایران اسلامی به رغم تحریم ها توانست با تلاش دانشمندان جوان به غنی سازی اورانیوم دست یابد.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب دراین زمینه بیان کرد: دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای توسط جوانان ایرانی ، اتفاقی باورکردنی نبود و با این امر ملت ایران ثابت کرد که درتمام زمینه ها استعداد دارد و با شجاعت می تواند وارد میدان ها شود.
امام جمعه کرج گفت: دشمنان و اوباش آنان در فضای رسانه ای داخلی در تلاش بودند تا عدم نیاز به فناوری را اعلام کنند تا مردم مایوس شوند اما با توجه به محدودیت سوخت های فسیلی برای تامین انرژی این امر تاثیر بسزایی درحوزه اقتصادی کشور دارد؛ بنابراین دشمنان تلاش کردند ایران اسلامی به این فناوری دست نیابد و دردسرهایی از جمله مذاکره و برجام که هنوز هم ادامه دارد برای کشور به وجود آوردند.
نماینده ولی فقیه دراستان البرز گفت: آمریکا ۴۴ سال است که علیه نظام اسلامی توطئه می کند درحالی که چیزی از آن امریکا نمانده و رییس جمهورهای دزد و خائن آن درگیر بازداشت هستند .
وی تاکید کرد: این مسیر بنا به فرموده رهبرمعظم انقلاب به نفع جبهه حق درحال سپری شدن است و مردم عالم به زودی اضمحلال نظام لیبرال دموکراسی و استکباری را خواهند دید.
امام جمعه کرج ادامه داد: مردم و مسوولان به خوبی دیدند که مذاکره از بین برنده تحریم نبود بلکه شدت آن را بیشتر کرد چراکه دشمنان هرجا که ببینند ما ضعیف عمل می کنیم عامل فشار را تقویت می کنند .
وی یاد آورشد: تحریم ها با استقلال از طریق تکیه بر اقتصاد درون زا از بین می رود بنابراین باید شعار سال را جدی بگیریم و همه به رشد تولید کمک کنند.
تمام دنیا فلسطین را موضوع خود بداند
امام جمعه کرج در ادامه با اشاره به اینکه باید ماه مبارک رمضان و نقش بیت المقدس در عصر ظهور را مورد توجه قرارداد، گفت: ظهور حضرت ولی عصر (عج ) از کنار کعبه خواهد بود و مسیر به سمت فتح بیت المقدس ادامه می یابد.
وی یاد آورشد: مبارزه با رژیم غاصب اسراییل از آرمانهای انقلاب است و در فرهنگ انتظار مورد توجه جدی بوده است .
نماینده ولی فقیه دراستان البرز گفت: ضربات راهبردی به رژیم غاصب وارد آمده و انتفاضه جدیدی شکل گرفته بطوریکه بشارت های خوبی است و محور مقاومت در مبارزه جدی است.
آیت الله حسینی همدانی دراین بخش ازسخنان خود که با فریاد مرگ براسراییل و الله اکبر نمازگزاران همراه بود، بیان کرد: روز قدس امسال با سالهای قبل متفاوت است و زورگویی نظامی ، دروغ گویی رسانه ای رژیم غاصب کارایی ندارد و شعار ایران و تمام جهان آزادی قدس است .
وی یاد آورشد: حضور رییس قوه قضاییه فرصت مغتنم درروز گذشته برای استان البرز بود که مصوبات خوبی به نفع این استان داشت بطوریکه وعده قطعی انتقال زندان رجایی شهر از کرج به خارج از این شهر با فراهم شدن مقدمات کار داده شد .

بیشتر بخوانید:

خطیب‌جمعه قم: نظام در مسئله حجاب، «ذره‌ای» کوتاه نخواهد آمد / اقدامات «خودسرانه»، برنامه امنیتی «دشمن» را تکمیل می‌کند

فرمان مقام دولتی: بانک‌ها به بی‌حجاب‌ها «خدمات» ندهند / «پلیس اماکن»، پیگیر موضوع حجابباشند

۲۱۲۱۷

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا