اخبار استانها

خرده فروشان تریاک در دام پلیس سمنان

خرده فروشان تریاک در دام پلیس سمنان

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان بنا بر اعلام اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، شناسایی و دستگیری خرده‌ فروشان مواد با هدف افزایش امنیت محل سکونت مردم به طور ویژه در دستور کار قرار دارد.

در همین راستا مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر مرکز استان در پیگیری ها و اقدامات تخصصی و اطلاعاتی خود سرنخ‌هایی از فعالیت سه نفر در امر تهیه و توزیع تریاک در سطح شهرستان سمنان به دست آوردند.

گزارش دریافتی حاکیست پس از بررسی‌های دقیق و طراحی عملیات دستگیری، هماهنگی های لازم درون و برون سازمانی نیز برای اجرای مطلوب این عملیات صورت گرفته و هر سه متهم در اقدامی ضربتی، منسجم و هماهنگ در مسکن مهر سمنان دستگیر شدند.

در بازرسی های صورت گرفته یک کیلو و  ۵۹۱ گرم ماده مخدر تریاک که آماده توزیع بود به همراه تعدادی قرص های اعتیاد آور کشف شد و متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

همراهی و همکاری مردم و اعلام هرگونه مورد مشکوک و اقدامات این چنینی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، سهم و نقش مهمی در برخورد بهنگام و قاطع با خرده‌فروشانی دارد که با رفتار خود، امنیت و آرامش شهروندان را مختل می‌کنند.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا