اخبار استانها

خداوند متعال را شاکریم که در لباس مقدس سپاه برای مردم خدمتگزاری می کنیم

خداوند متعال را شاکریم که در لباس مقدس سپاه برای مردم خدمتگزاری می کنیم

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در مراسم تجلیل از پاسداران نمونه سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی گفت:خداوند متعال را شاکریم که در لباس مقدس سپاه برای مردم خدمتگزاری می کنیم.
سردار دامغانی با اشاره به رسالت سپاه افزود:سپاه مولود انقلاب است،انقلابی که تحفه الهی است و سپاه مقدس است زیرا رسالت آن  حفظ و پاسداری از انقلاب اسلامی است .
وی تصریح کرد:رسالت انقلاب اسلامی تمدن سازی و بستر سازی ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) است و رسالت سپاه هم به همان میزان تقدس پیدا می کند.
فرمانده سپاه استان سمنان طراحی دشمنان را  در عرصه های مختلف جنگ ترکیبی شکست خورده دانست و عنوان کرد:انقلاب اسلامی ما یک نظام الهی است که در راهبردهای جنگ ترکیبی دشمنان، که  تمام توان و تجربه خود را علیه این نظام الهی به میدان آورده اند در عرصه های مختلف  آنان را به چالش کشیده است.
شایان ذکر است مراسم تجلیل از پاسداران نمونه سپاه استان سمنان با حضور خانواده معظم شهدا  و جمعی از پاسداران سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در حسینیه شهدای گمنام ستاد سپاه استان برگزار و از پاسداران و سربازان نمونه تجلیل به عمل آمد.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا