کهگیلویه و بویراحمد

خبر خوب فرماندار دنا برای زلزله‌زدگان+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت،  فرماندار دنا از امهال تسهیلات زلزله زدگان قبل از وقوع زلزله دنا به مدت دو سال خبر داد.

وی گفت: بانک‌ها موظفند نسبت به امهال دو ساله تسهیلات اعطایی قبل از وقوع حادثه به افراد آسیب دیده از زلزله (اعم از تولیدی و غیرتولیدی در شهرها و روستاها) با معرفی متقاضی از سوی ستاد حوادث غیرمترقبه  استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام کنند.

فرماندار دنا گفت: با پیگیری های استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاونین استانداری، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در استان،امام جمعه سی سخت، دیگر دستگاهها و نهادهای استان، مدیران کل و شورای شهر سی سخت بالاخره دستور صدور امهال تسهیلات به مدت دو سال از سوی مدیر عامل بانک مرکزی به ۲۶ بانک و ۵ موسسه صادر شد.

 پناهی اظهار داشت:با توجه به مطالبه های روزانه مردم زلزله زده دنا و پی گیریهای شهرستانی از جمله امام جمعه، مدیران ادارات و  شورای شهر سی سخت و مکاتبات مداوم بند ۶ قانون تسریع در بازسازی مناطق آسیب دیده در اثر حوادث غیر مترقبه  در دنا اجرایی می‌شود.

فرماندار دنا گفت: برا این اساس افراد آسیب دیده از زلزله شهرستان  اعم از تولیدی و غیر تولیدی که قبل از وقوع زلزله تا روز وقوع حادثه تسهیلات دریافت نمودند  تسهیلاتشان  به مدت دو سال استمهال می‌گردد و سود متعلقه دو سال توسط دولت پرداخت می‌گردد و تمامی بانکها در هر شعبه و نقطه ای موظف به اجرای این دستورالعمل قانونی می باشند. 

به گزارش فارس، زمین لرزه شهرستان دنا به بزرگی ۵/۶ در مقیاس ریشتر ساعت ۲۲:۵:۳۴ روز چهارشنبه، تاریخ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ در عمق ۸ کیلومتری به وقوع پیوست و باعث تخریب و خسارت به ۴۷۰۰ چهار هزار و هفتصد واحد مسکونی شد و مبلغ ۱۱۸ میلیارد تومان به طرحهای تولیدی و  کارگاهها و  بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان به زیر ساخت شهرستان دنا خسارت وارد نمود.

 

 

 

 


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا