یزد

خبر خوب| راه‌اندازی کانکس امید ویژه کودکان مناطق محروم در یزد

عالیه قوامی در حاشیه افتتاح کانکس امید ویژه کودکان مناطق محروم یزد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این استان، اظهار کرد: توزیع عادلانه خدمات فرهنگی، آموزشی و هنری به کودکان در سطح استان یزد یکی از مهمترین اهداف راه‌اندازی این کانکس و اولویت‌های کانون پرورش فکری است.

وی افزود: این کانکس با اعتباری بالغ بر یک میلیار و ۵۰۰ میلیون ریال تهیه و تجهیز شده و قرار است در صورت تأمین اعتبار لازم این مهم به صورت سیار نسبت به ارائه خدمات فرهنگی و هنری در مناطق محروم استان اقدام کند.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت: تمام برنامه‌ها و فعالیت‌های مراکز ثابت کانون پرورش فکری در دستور کار کانکس امید برای خدمت رسانی به کودکان مناطق محروم است که سعی شده با بهترین کیفیت انجام شود.

قوامی توجه ویژه به مناطق آسیب دیده اجتماعی، حاشیه شهرها و محروم را اولویت اجرایی و برنامه‌ریزی کانکس امید دانست و بیان کرد: قرار است خدمات فرهنگی و آموزشی مختلفی ارائه شود.

وی نمایش فیلم توسط ویدو پروژکتور، برپایی ایستگاه‌های نقاشی، سفالگری و کتابخانه سیار را از جمله برنامه های در دستور کار واحد سیار دانست و خاطرنشان کرد: توجه به حوزه کودکان مهمترین وظایف دستگاه های فرهنگی و آموزشی است که باید به صورت عادلانه در نقاط مختلف انجام شود.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت: کودکان از نظر ما هیچ تفاوتی ندارند و همه برای ما عزیز و مهم هستند، به همین منظور سعی داریم با تمام ظرفیت بحث خدمات فرهنگی و آموزشی یکسان را برای همه در دستور کار قرار دهیم.

برپایی ایستگاه نقاشی و سفالگری از دیگر برنامه‌های حاشیه ای این رویداد فرهنگی و هنری در یزد بود.

انتهای پیام/الف


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا