خوزستان

خاک و تگرگ و باران در راه خوزستان/ هواشناسی هشدار سطح نارنجی صادر کرد

خاک و تگرگ و باران در راه خوزستان/ هواشناسی هشدار سطح نارنجی صادر کرد

به گزارش خبرگزاری recive، براساس این اطلاعیه به دلیل بالابودن ضرایب ناپایداری و ورود و فعالیت سامانه بارشی در اغلب مناطق استان از صبح روز یکشنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ تا اوایل وقت چهارشنبه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، شاهد رگبار باران همراه با رعد و برق ، در مناطق مستعد ریزش تگرگ، وزش باد شدید و در برخی نقاط همراه با طوفان لحظه ای و برخاستن گرد و خاک همرفتی خواهیم بود.

اهواز، آبادان ، آغاجاری امیدیه ، اندیکا ، ایذه ، باغملک، باوی، بستان، *بندرماهشهر*، بهبهان ، حسینیه ، حمیدیه، خرمشهر، دهدز، رامشیر، رامهرمز، شادگان، شوش، شوشتر، صفی اباد دزفول، کارون ، گتوند، لالی، مسجدسلیمان، هفتگل، هندیجان و هویزه مناطق اثر این سامانه اعلام شده است.

هواشناسی خوزستان در این اطلاعیه نسبت به احتمال شکستگی درختان، صاعقه شدید، ریزش تگرگ و کاهش دید ناشی از گرد و خاک همرفتی و احتمال آب‌گرفتگی و جاری شدن سیلاب در برخی مناطق و طغیان رودخانه های فصلی در مناطق کوهستانی هشدار داده است.

توصیه شده است تمهیدات لازم جهت کاهش خسارت ناشی از رعدوبرق، تگرگ، وزش باد شدید و صاعقه و گرد و خاک همرفتی بکار گرفته شود، احتیاط در صعود به ارتفعات به عمل آید و از سفرهای غیرضروری پرهیز شود.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا