اخبار ورزشی

حمله مورینیو به رمی‌ها: شما شخصیت ندارید!

حمله مورینیو به رمی‌ها: شما شخصیت ندارید!

به گزارش خبرگزاری recive؛ کوریره دلا اسپورت گزارش داد که مورینیو پس از شکست 2 بر صفر مقابل اینترمیلان در بازی جام حذفی به شدت با بازیکنان رم برخورد کرده است.
آقای خاص در شبی به یادماندنی به سن سیرو بازگشت و ارتباطی خوب با هواداران نراتزوری برقرار کرد ولی تیمش نمایشی ضعیف از خود نشان داد و باعث شد تا نتواند به جمع 4 تیم پایانی کوپا ایتالیا راه یابد.
طبق گزارش روزنامه ایتالیایی، مورینیو پس از این شکست به رختکن رفته و از بازیکنانش با ادبیاتی توهین آمیز انتقاد کرده است.
کوریره دلا اسپورت نوشت که مورینیو به بازیکنان گفت: شما شخصیتی مزخرف در 10 دقیقه ابتدایی مقابل اینترمیلان داشتید. هیچ یک از شما شخصیت ندارید. انتظاری هم نیست. می‌خواهم شما بدانید که چرا شما تیم کوچکی هستید و در 2  سال گذشته به هیچ چیزی نرسیده‌اید. شما تیم کوچکی هستید و به همین دلیل داوران به این شکل با شما رفتار می‌کنند. اینتر یک تیم بزرگ است ولی با این حال انگیزه پیروزی دارد. شما باید از خودتان بدتان بیاید.
مورینیو گفت: بدترین چیز این است که شما جرئت و شخصیت ندارید. می‌ترسید با تیم‌های بزرگ بازی کنید؟ پس بروید در سری C (دسته سوم). بدون فشار ، بدون قهرمانی، بدون استادیوم ، راحت و آسوده در آنجا بازی کنید. بدترین چیز برای یک بازیکن این است که جرئت نداشته باشد با تیم‌های بزرگ روبه‌رو شود.
بیشتر بخوانید:

آخرین رده بندی فیفا؛ ایران همچنان بهترین تیم آسیا/عکس

واکنش دروازه بان شاکی به باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس/عکس

نامه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای برکناری عزیزی خادم منتشر شد/عکس

251254

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا