اخبار ورزشی

حمله سپاهان به پرسپولیس با پیشنهاد ویژه

حمله سپاهان به پرسپولیس با پیشنهاد ویژه

اسطوره باشگاه سپاهان پس از دربی اصفهان در نشست خبری اظهار داشت: متأسفانه نتایج طوری نیست که بخواهم از خودم و نوع باززی تیمم دفاع کنم. هر چقدر بخواهم خودم را راضی کنم که تیم خوب بازی می‌کند ولی واقعاً باید قبول کنیم که نتیجه هم نیاز است. متأسفانه در این کار خیلی خوب نبودیم. امیدوارم باشگاه تصمیم خوبی بگیرد. فکر می‌کنم نیاز است از حالا به بعد انرژی جدیدی به تیم اضافه شود. نیاز است نفر جدید بیاید که بچه‌ها را از لحاظ روحی و روانی برای بازی‌ها آماده کند. امیدوارم قبول کنند و اجازه بدهند من کنار بروم و نفر دیگری را به تیم اضافه کنند. از همه کسانی که در این ۴۹ هفته به من کمک کردند ممنون هستم. باید منصفانه از عظیمیان مدیرعامل سابق کارخانه و طیب‌نیا مدیرعامل فعلی کارخانه تشکر کنم چون به من اعتماد کردند. از هیأت مدیره و ساکت که مثل یک برادر بزرگتر تا آنجا که توانست به تیم و به من کمک و اعتماد کرد تشکر کنم ولی منصفانه این است که دلم می‌خواست تا آنجا که می‌توانم به تیم کمک کنم. الان فکر می‌کنم نیاز است نفر جدید به تیم اضافه شود. شاید سپاهان راهش را بهتر برود. برای من واقعاً سخت است که ببینیم هواداران‌مان اینقدر ناراحت هستند.
شنیدیم دست اندرکاران باشگاه سپاهان پس از استعفای محرم نویدکیا از طریق واسطه‌های خود به یحیی گل‌محمدی پیشنهاد دادند که جانشین این مربی جوان و شناخته شده شود. ظاهرا سرمربی پرسپولیس فعلا به بهانه داشتن قرارداد با پرسپولیس به این پیشنهاد جواب منفی داده است چرا که نمی‌خواهد در کورس رقابت با استقلال و در این شرایط ویژه پرسپولیس را ترک کند اما…
بعید نیست یحیی گل‌محمدی برای سال آینده با سپاهانی‌ها به توافق برسد. او در نشست خبری بعد از دیدار با گل گهر سیرجان نیز بار دیگر به رضا درویش و مدیران باشگاه پرسپولیس طعنه زد وگفت: رضا درویش از وقتی به پرسپولیس آمد با انبوهی از مشکلات و بحران‌ها مواجه شد. او هم زحمت می‌کشد اما کافی نیست. خودم مطلع هستم که درویش از صبح زود تا آخر شب در باشگاه است و کارها را انجام می‌دهد اما متأسفانه هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است.
هرچند یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس قرارداد دارد اما شاید درپایان فصل اتفاقات دیگری رقم خورده و او تصمیم بگیرد فعالیت خودش را در نصف جهان ادامه دهد!
بیشتر بخوانید

شوک سوم به باشگاه استقلال و هواداران

اراده کنی، دوباره به استقلال برمی‌گردم/عکس

وقتی فرهاد مجیدی میان ستاره‌ها قد علم کرد/عکس

251254

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا