اخبار ورزشی

حمایت ویژه گلر سابق سرخابی‌ها از داوود فنایی

حمایت ویژه گلر سابق سرخابی‌ها از داوود فنایی

به گزارش خبرگزاری recive؛ محمد محمدی، دروازه بان اسبق استقلال و پرسپولیس، درباره وضعیت دروازه بان های سرخابی و مربی گری داوود فنایی گفت: از نظر من اگر بخواهیم ۵ مربی با دانش دروازه بان های داخلی را نام ببریم قطعاً یکی از آنها داوود فنایی است. می­توان گفت هم مربی با دانشی است و هم از توانایی فیزیکی بالایی برخوردار است. در حالی که خیلی از پیشکسوتان که ادعاهای زیادی دارند شوتشان تا نیمه زمین هم نمی­رسد.
وی افزود: به خاطر یک اشتباه بازیکن نباید همه چیز را زیر سوال برد، اینکه به خاطر اشتباه دروازه بان بگویید مربی دروازه بان بد بوده یا مدیریت مقصر است، اشتباه است، اصلاً از این خبرها نیست! مردم ما بسیار باهوش تر از این هستند که با چند توهین در شبکه های مجازی تحت تاثیر قرار بگیرند. زمان این حرف ها گذشته و الان همه مردم کاملاً از همه چیز آگاه هستند. باز هم این را می­گویم که فنایی در بین ۵ مربی برتر گلرهای ایران است و عملکرد دروازه بان هایی که زیر دست او رشد کرده­اند گواهی این ادعاست.
او ادامه داد: امثال آقای غلامپور و ترابپور و معدود مربیانی در این زمینه داریم که گلرهای خوبی به فوتبال تحویل داده باشند. از نظر من به آقا داوود هم مثل حامد لک این مدت کم لطفی شده.
متن کامل گفت و گوی recive با محمدی را اینجا بخوانید.
۲۵۷ ۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا