قزوین

حمایت از واحدهای تولیدی دانش بنیان در اولویت قرار دارد

حمایت از واحدهای تولیدی دانش بنیان در اولویت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری recive از قزوین؛ علی رسولیان، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی روز گذشته در حاشیه افتتاح یک طرح تولیدی دانش بنیان در شهرک صنعتی آبیک گفت: حمایت از واحدها و طرح های تولیدی دانش بنیان در راستای پیشبرد و تحقق شعار سال از اولویت های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در سال جاری است.
او افزود: در همین راستا سرمایه گذارانی که قصد راه اندازی واحدهای دانش بنیان در شهرکهای صنعتی را داشته باشند بدون ملزم بودن به شرکت در مزایده، زمین به آنها واگذار می شود و همچنین می توانند هزینه زمین را در اقساط بلند مدت پرداخت کنند.
رسولیان گفت: با اجرای این سیاست سال گذشته ۱۴۸ سرمایه گذار طرح های دانش بنیان در شهرک های صنعتی کشور جذب و ۴۸ هکتار زمین به آنها واگذار شد.
او با اشاره به آغاز نهضت کارگاه سازی در شهرک های صنعتی کشور اظهارکرد: این کارگاه ها با متراژ ۲۰۰ تا ۳۰۰ متر در اختیار گروه های دانش بنیان و دارای ایده تولید قرار می گیرد تا طرح و ایده خود را عملیاتی و فعالیت تولیدی خود را شروع کنند.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی، شناسایی نیازهای فناورانه واحدهای تولیدی کوچک را از دیگر اولویت های این سازمان عنوان کرد و گفت: ۱۵۰۰ واحد تولیدی مستعد دانش بنیان در شهرک های صنعتی کشور شناسایی شده که ۷۰۰مورد آنها با طی کردن مراحل اداری مجوز دریافت کرده و ۸۰۰ مورد نیز با مشاوره های این سازمان مراحل دریافت مجوز را طی خواهند کرد.
46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا