هرمزگان

حماسه ۹ دی میثاق با ولایت است

به گزارش خبرگزاری recive از قشم، حجت‌الاسلام امید درویشی صبح امروز در سالروز گرامیداشت حماسه 9 دی در قشم، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در سال ۷۸ حادثه تاسف‌بار کوی دانشگاه را رقم زدند و دقیقاً ۱۰ سال بعد فتنه ۸۸ را به راه انداختند.

وی ادامه داد: در این فتنه دو هدف دنبال می‌شد یا پیروزی عناصر وابسته به غرب در انتخابات یا زیر سوال بردن نظام انتخابات در جمهوری اسلامی به بهانه تقلب.

حجت الاسلام درویشی اظهار کرد: اما مردم بصیر و هوشمند ایران در 9 دی از همه گروه‌ها و اقشار به میدان آمدند و دسیسه‌های دشمنان را در میدان بصیرت شکست دادند.

به گفته امام جمعه موقت شهرستان قشم، دشمنان نظام در سال 98 نیز فتنه بنزین را راه انداختند که اینبار هم با بصیرت مقام معظم رهبری و مردم آگاه میهن اسلامی این فتنه هم شکست خورد.

وی ادامه داد: مطمئنا کسانی که دشمنی عمیق با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران دارند از پای ننشسته اند و هنوز هم تلاش دارند تا با بهانه‌های واهی کشور را به آشوب بکشند، اما باید بدانند مردم ایران که دلبسته به کشور و نظامشان هستند همواره این توطئه‌ها را خنثی خواهند کرد.

به گزارش recive، اجتماع مردم و مسوولین جزیره قشم در سالروز گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه با حضور حجت الاسلام درویشی امام جمعه موقت شهرستان، محمد حسینی تختی فرماندار، افشار فتح الهی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد، سرهنگ امیری کیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، شیخ خطیبی امام جمعه اهل سنت و میرداد میردادی شهردار قشم در کنار مرقد مطهر امامزاده سید مظفر (ع) قشم برگزار شد.

 


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا