سمنان

حفظ ردیف بودجه دانشگاه دولتی گرمسار

حفظ ردیف بودجه دانشگاه دولتی گرمسار

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان وی افزود : فعالان بخش خصوصی که سرمایه و اعتبار و ارتباطات شخصی خود را برای گسترش توسعه بخش ها و فعالیتهای اقتصادی این منطقه هزینه می کنند که متقابلا منجر به اشتغالزایی برای جوانان این منطقه نیز خواهد شد، با مانع تراشی هایی از سوی برخی ادارات کل سمنان مواجه می شوند.
وی عنوان کرد : این عملکرد ضعیف در کنار عدم شفافیت و اظهارات ضد و نقیض برخی ارگان های مربوطه باعث شده تا سرمایه گذاران دیگر رغبتی برای سرمایه گذاری در این مجموعه ها را نداشته باشند.
 نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس ادامه داد : متاسفانه به خاطر کوتاهی سازمان غذا و دارویی سمنان و تفکر غلطی که در علوم پزشکی سمنان حاکم است، باعث می شود در حوزه بهداشت و درمان، غذا و دارویی و شرکت هایی که می توانند در این منطقه تحولی ایجاد کنند را با مشکل مواجه کرده است.
مطهری در ادامه با بیان اینکه  دلالی زمین در شهرک های صنعتی گرمسار مانع تولید می شود گفت : متاسفانه در شهرک های صنعتی این منطقه با دلالی زمین مواجه هستیم که این مساله باعث شده زمین به اندازه کافی در اختیار فعالان این حوزه قرار نگیرد که دلالان ، زمین را با نرخ پایین خریداری کرده و با نرخ بالاتر از تصور به فروش می رسانند.
وی افزود : ما به دنبال طرح توسعه در شهرک های صنعتی این منطقه هستیم و امیدواریم برخی از ادارات کل در این باره اخلاق مدارانه برخورد کنند. جانب انصاف و عدالت را رعایت کنند و به دنبال مانع تراشی یا هدایت سرمایه گذار این منطقه به مرکز استان نباشند.
  نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس از حفظ ردیف بودجه دانشگاه گرمسار خبر داد و گفت : با پیگیری های صورت گرفته ، ردیف بودجه دانشگاه دولتی گرمسار حفظ شد تا زمینه برای ارتقا و شکوفایی آن دانشگاه در آینده هموارتر باشد.
مطهری اشاره کرد : تجمیع بودجه دانشکده ها در مراکز استان ها خلاف توزیع عادلانه خدمات رسانی مطلوب است و تمرکززایی را در پی خواهد داشت.
وی با اعلام اینکه ردپای برخی سوءاستفاده ها در منطقه ویژه گرمسار دیده شده است، گفت : جهت شفاف سازی و اعمال نظارت ، درخواست طرح تحقیق و تفحص بابت توزیع زمین در منطقه ویژه به زودی به هیات رئیسه مجلس تقدیم می شود.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا