چهارمحال و بختیاری

حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران(اکسپو)  

حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران(اکسپو)  

به گزارش خبرگزاری recive استان چهارمحال وبختیاری، محمدکاظم منزوی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال برای دومین سال متوالی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو(نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران) شرکت می‌کند، اظهار کرد: بیش از ۲۵۰۰ نفر از مهمانان کشورهای خارجی در قالب سفرا و سرمایه‌گذاران در مدت ۵ روز از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: نمایشگاه اکسپو(نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی کشور) از روز شنبه ۸ اردیبهشت کار خود را آغاز خواهد کرد و استان در غرفه ۴۱، نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان سرمایه‌گذاران خارجی برای ارائه توانمندی‌های صادراتی است.

وی با اشاره به اینکه توانمندی‌های چهارمحال و بختیاری در حوزه زنجیره ارزش بادام و ماهیان سردآبی در نمایشگاه اکسپو به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین در این نمایشگاه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری به‌ویژه ظرفیت‌هایی که در سال گذشته رونمایی شد به اطلاع سرمایه‌گذاران می‌رسد.

منزوی بیان کرد: امیدواریم رسانه‌های چهارمحال و بختیاری و فضای مجازی پوشش لازم را در خصوص فعالیت‌های استان در سال‌های اخیر برای سرمایه‌گذاران محلی داشته باشند.

۴۶

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا