مازندران

حضور پرشور هوادارن نساجی در ورزشگاه آزادی با پیگیری های استاندار

حضور پرشور هوادارن نساجی در ورزشگاه آزادی با پیگیری های استاندار

به گزارش recive از مازندران به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، استاندار مازندران که از دیروز در تهران پیگیر این موضوع مهم بود؛ با برگزاری جلسات مستقل با استاندار تهران و دریافت نظر مثبت رئیس شورای تامین استان و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، نظر این شورا و مقامات مسئول را برای برگزاری مسابقه فینال جام حذفی کشور با حضور تماشاگر جلب کرد.

با تغییر مصوبه شورای تامین؛ هواداران پرشور نساجی می توانند در بازی فینال تیم شان را در برابر آلومینیوم اراک همراهی کنند. در پی رایزنی های حسینی پور، استاندار مازندران همچنین مقرر شد این بازی با حضور تماشاگران با بیش از ظرفیت اعلام شده برگزار گردد.

استاندار مازندران از حمایت های حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای تحقق این مهم تقدیر نمود و از همه مازندرانی ها خواست تا بهر طریق ممکن تیم محبوب شان را برای قهرمانی در فینال جام حذفی حمایت و همراهی کنند.

استاندار مازندران از نخستین روزهای حضور در مسند استانداری، نسبت به مسائل و مشکلات نساجی مازندران دغدغه داشت و پیگیری امور این تیم و رفع مشکلات این باشگاه را در محور برنامه های مهم خود در حوزه اجتماعی ورزشی قرار داد بنحوی که در سفر رئیس جمهور به مازندران، اعتباری برای اتمام بهسازی این ورزشگاه اختصاص یافت.

حسینی پور با تعیین کارگروه ویژه اتمام پروژه ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر طی هفته های اخیر، احمد ثلاثی، مشاور و دستیار ویژه خود را مامور کرد تا با بازدیدهای مستمر هفتگی روند این پروژه را سرعت بخشد تا بهسازی ورزشگاه وطنی برای میزبانی از تیم های لیگ برتر در فصل آینده و انجام بازی های نساجی در خانه در زمان تعیین شده به سرانجام برسد.

گفتنی است، پاداش بازیکنان نساجی برای پیروزی در بازی نیمه نهایی برابر مس کرمان که از سوی استاندار مازندران به آنان وعده داده شده بود، به بازیکنان این تیم پرداخت شد.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا