آذربایجان شرقی

حضور نمایندگانی از شورا در تهران، به منظور پیگیری موضوع کاهش حریم تبریز/ حاشیه نشینی افراد پاکدست در شهرداری تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رسول برگی امروز در جلسه شورای شهر تبریز ضمن تسلیت رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) اظهار داشت: حضور نمایندگان شورا جهت پیگیری موضوع ایجاد بخش باسمنج و کاهش حریم شهر تبریز به تهران سفر کرده اند.

وی ادامه داد: این سفر بر اساس تصمیم شورای اسلامی شهر تبریز و به منظو پیگیری موضوع کاهش حریم شهر تبریز صورت گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه از نخستین ساعات تنفیذ حکم شهردار تبریز آقای رنجبر  به جد پیگیر کاهش حریم تبریز بوده است.

برگی با اشاره به اینکه در اولین روز کاری شهردار تبریز از مناطق کم برخوردار بازدید شد گفت: تبریز شهر شهیدان و علامه‌ ها  است و دو امام جمعه شهید دارد که این نشان دهنده  عظمت تبریز است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز همچنین با بیان اینکه اقای مرتضی جعفری پاکبان شهرداری منطقه سه به دلیل تصادف در بیمارستان است، گفت: وقتی به شهر‌های دیگر مراجعه می‌کنیم پیشرفت‌های زیادی وجود دارد باید این تکنولوژی ها برای تنظیف شهر به کار گرفته شود تا از جان پاکبانان مراقبت شود.

وی همچنین با بیان اینکه آقای عباسی که پیگیر مشکلات کارگران بود را با مشکل مواجه کرده اند، افزود: حاشیه شهر یک طرف است و حاشیه شهرداری یک طرف، بسیاری از افراد پاک دست که متخصص هستند به جاهایی فرستاده شده اند که نتوانند فعالیت کنند‌.

برگی بیان داشت: در خصوص بازنشستگان باید مراقبت کرد و مامورین به خدمت ها باید جمع شوند اگر افراد در حاشیه به کار گرفته شوند دیگر نیازی به مامور خدمت نخواهیم داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: در خصوص استخدام های اواخر شورای پنجم نیز باید تصمیم گیری شود.

وی با اشاره به اینکه روز وقف در پیش است و باید تعاملات با اوقاف بیشتر شود گفت: یکی از خیرین برای ایجاد خانه سالمندان در قبرستان «عمی زین الدین»اعلام آمادگی کرده که لازم است همکاری مناسب در این زمینه انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: حداقل ۱۴ نفر باید در ایستگاه آتش نشانی حضور داشته باشند که در تبریز این تعداد ۶ نفر است که باید از هر ۲ ساعت شیفت بایستند.

وی با بیان اینکه نگهبانان ایستگاه ها باید مجزا از آتش نشانان باشد، افزود: آتش نشانان تبریزی از خودگذشتگی می‌کنند، آتش نشانی مستقیم با جان مردم سروکار دارد اگر راندمان کاری آتشنشانی پایین بیاید نمی‌توانیم بهانه‌ای بیاوریم. باید به فریاد آتشنشانان برسیم.

رسول برگی گفت: از اکثر ایستگاه‌های آتش نشانی بازدید کرده ام، به شدت با کمبود نیرو مواجه است باید به هر نحوی آتشنشانی را تجهیز کنیم.

انتهای پیام/60032/ر


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا